*hjärtat dunkar*

31142-10631142-107
Jag vill att de ska va vi två darling, hoppas vi klarar distansen =)

Okej, ska skriva om heeela helgen...de blir lite jobbi..å de kommer mkt kärleks flams ^^
VI börjar med fredag =)
de va askönt, vi sluta kl 12 så ja stack hem å så åt lunch me mamma sen stack vi till malmö
hade min klackskor...sjuuuukt ont i fötterna fick jag..igen..ja lär mig aldrig ;)
iaf, vi vart i centrum, åhhh sån julkänsla man fick..gick runt i stan bland alla ljus å inne på hansa...åhh..*julmys*
sen åkte vi till mobilia å strossa runt å slutligen obs. leta jackor utav helvete..hitta några snygga..men de va för dyra men ja köpte örhängen å en tröja som ja ska ha på mig med henrik :D
jag satt i bilen å tänkte för mig själv..fölr typ heela dagen pirra min mage..ja visste inte om ja vågade åka till henrik...men så tänkte ja när vi va precis utanför OBS..nää fan..ja ska göra de..ja ska till GBG imrn..JAG SKA..denna känsla i magen e alldeles för underbar för att skita i..nu jääävlar..hihih
så närr ja kom hem ringde ja åsa.... så kom hon hit vid 12 å så kollade vi på spirit å drack glögg å åt godis.....myyspysss^^ ringde henrik å han ville att ja skulle komma in på msn typ 30min senare (klockan va kanske 3 ahlv 4) ja ba..näädu de orkar ja inte..ja däckar nu *Äsnaark* snacka me hans polare alexander oxå..fan vilken go göteborska :D

jajaj sen vart de lördag *pirr pirr i magen*
Gick upp vid 9 för att va i stan vid 10 å kolla jacka på veromoda
vi köpte en blå asssfin en :D jag har fått så många komplimangenr för den..att den matchar mina ögon osv :D
sen cva ja på manikyr..hon va jättetrevlig som gjorde de. å ja älllskar miiina naglar :D tihihi
å så köpte ja skor oxå :D ett par stövlar utan klack
seeeeeen kom ja hem,...skiiitstressad eftersom mitt tåg gick om typ 1,5timme å jja va inte alls klar men så sncka ja me henrik å vi sa att ja kunde ta ett esenare tåg där ja kom fram 20.20 =) han sa att huvudsaken va att ja kom överhuvudtaget..bara han får träffa mig :D hiihihi ÄLSKLING =)
packa ja, fixa mig...guud va georgous ja va :D åkte till faromr å va på julfest i typ 45 min..hann iaf hä'lsa på alla .) å elin å malin e så fina :D haha å emil e så sööt AWW :D pappa droppa off mig på stationen å så fick ja tag i några sista minuten biljetter^^ ussh va nervös ja va..ja blev skitorolig ett tag å ba...fan änk om han inte kommer..tänk om allt e fejk.. va fan gör ja då lixom..men efter n¨gra smsbyten me hnm så lugna ja mi9g :D
tågresan gick assfort, helt plötsligt sa de i högtaleren..nästa station gbg...ja baaa...ahh min mage vänder sig ut å innn nu asså :D
så stanna tåget..dörrna pöppnas..ja våga in gå ut
haha utan sotg nån minut inne å fixa till håret...cde skulle ligga peerfekt :P så gick ja ut..gick å gick...flera sekunder..å ba..va fan e han...ser honom inte...vara var var..
å så....klick...dä borta..står han lutad mot en stolpe typ med världens sexigaste pose...haha :D å så fot ja ser honom ser han mig å väldens leende breder ut sig på våra läppar...
han hade på sig ett par trasiga jeans typ, svarta converse..muuums, tyå en snygg...inte skinnjacka men ngt sånt å en hoodtröja under..å rosa mössa å hörlurar hängande runt halsen..såå uuunderbart
å ja såg ut som värsta snobb barnet..hah :D

vi mötes...kramades...å sa lite blygt..heej^^ ¨så pussa han mig på munnen...den jävlen..å så sa han: jag sa ju att ja skulle våga..hehe " :P fy dig^^
sen...jaa.-.hah de össssregna..så in frilla pajades TOTALT..å då menar ja TOTALT! helvete..tänkte ja bara...
men vi gick å skulle vänta på spårvagenen (coolt), å så när vi satt inne i båset..så kysste han mig å tog min hand.... jag blev helt till mig...så kom spårvagnen å väl på den restades jas som fan med honom..ja dissa honom för att som har me gbg å göra..hehe..IFK å att han bodde i ghettot osv..^^ men han fik sig några goda skratt iaf: D
sen...ush ja..gick vi upp fööör världens längsta backe..den va hemsk... men till slut hkom vi till lägenheten
å typ..den va assliten å köket va en mess...men så fort ja fått av mig bagae å jacka så bara la vi oss i sängen å myste utavhelvete...
å han...sa" fan bejbi du är här, jag fattar det inte, å du e så jävla vacker å underbar...jag är inte värd dig"
^^ shit detta kommer bli ett långt inlägg..har mkt kvar å berätta :D haha
så etablera vi oss där en stund..å sen ba..nää..nu sätter vi på en film..superhjältarna blev de..s´men vi låg å gosade hela tiden typ..å han sa så undebara saker..å vi bara låg i titta in i varandras ögon.... å jag såg värkligen..hur mkt han gilla mig... han titta så där som mma gör ibland..när hon tänker..ja älskar dig typ.
men ja...ja vete fan va vi gjorde..men vi prta.myste, buste, å ja fick massage å så å helt plötsligt va klockan typ 4 å vi blev lite trötta^^ så småning om sommnade jag men ja vaknade jåtttemånga gånger under natten..å varje gång ja vakna å rödrde lite på mig å lixom...kröp han nä'rmare å kysste mig å jag fick bara den k´änslan..som ja hade med till...fast mkt större eftersom detta e percis i början... jag tänkte..här vill jag alltid vara..i din fa,mn..alltid alltid..å så ätnkte jag..fan..ja vet att snart sitter ja på tåget..å jaaag viiiiiill inte!!!!
SÅ ja njöt..som fan..av hans beröring, av hans kyssar å hans närhet...

så vakna vi typ vid..10-11 å ja..va fan gjorde vi..vi gjorde inte så mkt..hehe..men de va helt underbart..vi brottades lite så på skoj å kasta vatten på varandra...han hällde ut en hel vattenflaska på min rygg den jävlen :P fyy daaj :P
å..jaa...han spela gitarr för mig..å sjöng =) han e så jävla vacker..
31142-108
å den kan ja påpeka att sägha...VILKEN mage..jag har helt älrigt aldrig känt/sett ngt mer sexigt..den e heölt perfekt. man både ser å känner tvättbrädan...jisses... å ja e ju fan bredare än honom..å hannhar världens minsta rumpa HAHA :D den e så jäävla söt :D..hihihih...

så ja åt inget iheller..på ehla tiden ja va där..så ja gick ner typ 2kilo..haha..men vi käka lite lidelchips^^
å sen m¨ste  ja säga att..såna småsaker som när ja stod åborsta tändererna så kom han upp bakifrån å krama mig å kysste mig...sånt blir man ju bara helt varm i hela kroppen av...
:) åhh henrik^^

jaja..sen skulle ja åka hem..alla sista miinuten biljetterna va slut så ja fick pröjsa 280...ajaj
de e han värd...åkte hem vid 19.40...=) så vi va ju nästan tillsammans i ett dygn... ett helt underbart dygn
vi lova att vi skulle ses så sanrt som möjligt igen...å ja...vill bara springa tillbax till hnom..när iv lämna varadnra..men ja kunde inte :(
...sen sov ja på tåget...fick sms av honom..där han skrev..att ja var så mkt mer underbar å vackrare än han nånsin kunnat föreställa sig...
å ja börja böla... nästan när ja va framme i lund..så gräta ja som fan....
jag vill inte bli sårad igen...jag vill inte de...¨ja e så jävla rädd... å nu har han inte ringt på 2dagar...å jag e asrädd... rädd att han ska göra som jesper..när han lovade att inte såra mig..nmär han sa att han trodde ja skulle va dne första som han älskar..när han titta in i mina ögon å sa hur underbar jag va..att ja va bäst..att jag var hans å hans var min... fan henrik...du får inte ha ljugit..du får inte de...jag vet att ja e rädd i onädan kanske..men efter jesper kommer ja vara så jävla osäker...
fan om du gör de komm er ja inte kunna bli kär i ngn på länge... elelr iaf våga satsa...för om ja blir korssad igen..efter så många fina ord..så vet ja fan va ja gör...
snälla snälllla...säg att du saknar mig ..ring nu..å säg de...
det e dig ja vill ha nu...¨å ingen annan...bara dig...
du är underbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback