Hockey hockey hockkeyyyy..

Wohiia :D idag har varit lovlie,
Okej jag "skolka från tyskan..men de va av mistag...hehe
först va de matte..å vi gick typ igenom en sak sen stack Bo så vi kunde gå..hurra..kunda skippat den oxå...
sen var de lunch å ja stack ut på satn för att leta jacka..hitta en på vero moda å en på carlings :) de va asfina :D
sen stack jag hem å hämta skridskor å sen vart de of till ishalen..ojojo..fan va kul de va..ja spelade bandy som ensam tjej bland alla kilalra..ahah så jävla kul..å så gjorde ja ett asfint mål :D thihihi...
jaja, sen la ja mig i badet när ja kom hem å somnade typi 2-3tiommar..ush va slut ja va ^^
nu vill ja prata med henrik... ska ju antagligen ses på lördahg..åhh va ja längtar ..men ja e asnervös oxå ;D
fan att ja missar alex.s girls night me gunnesboarna..hade vetlat va me jättegärna jue :( saknar helöa gammla gänget, aja, jag får väl anordna ngt nån gång..annars blir de väl aldrig mer av^^ :P
nu sitter ja me spolar i håret å brun utan sol ^^ thhi
e lite utråkad :)=D
åh just de..imrn ska ja leta upp rekorn å snacka danslokal
becka om du läser detta... lokalerna kostar normalt 250kr/timmen...helt crazy ja vet
men eftersom vi e elever på katte så kan vi nog få de rejält mkt billigare :D *KYsssaaar
31142-102
Henrik ska spela gitarr för mig..de ska du :P :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback