Katterevy festen!!!

ojoj fett ös :D
Först stack ja till vanja där typ 8tjejer sammlats för att fixa sig.
sjukt kul, ja kan inte namnen på alla men de va ju folk från NV på katte
Bettan blev sjukt bra i torkos å ja va super hot som röd^^ å disa i gult..lilla kycklingen
tihih
sen tog vi bussen in till stan där vi träffa leo å ett helt gäng me söta killar så stack vi hem till leos systers hus. å däär blev de förfest så de hetter duga. å fan leos syrras polare va där å de vaaa asssheta...å den snyggare av dem spana in mig^^ tihihih sen kördevi 2drickar lekar å ja allt efter tiden gick så blev folket mer å mer påverkade men fan va najs föfest asså. Sen gick ja me ullis å ..ah va hon heter till katte å de blev lite vingligt^^ men vi kom dit iaf å i vimmlet hitta ja björn å anton å alla dem
sen hoppa vi på bussen å ja hamna brevid johan...han e assnajs jue :D sötnos^^ stog typ 20min sen vart vi framme. mitt ute i nowhere..men whatever ^^ å där av festen redan på G jue. ja sprang runt å träffa en jävla massa folk å sen hoka en G-bo mig. 88 va fan hetee han..mattias? men iaf han ville fann inte släppa taget om mig..ja försökte för ja ville ju inte bara va me honom hela kvällen. men vi strula jävligt mkt...å  va lite utomhus å så. sen hitta ja typ...3killar till som ja strula runt lite me. fan vilka dåliga kyssare hela bunten va...hah...jisses...de va skönt att få ur både jesper å henrik ur sitthuve för ett tag..ananrs e dem ju där konstant å ja blir bara deppig av all kärlek som inte går som jag vill... men colle va duktig...han höll sg så att han kan få anja. å björn å malin e skitsöta tillsammans. =) snutttisar..å malin röker ju ,) hah å ja blev ja sjukt röksugen så ja fråga bara lite random killar om cigg å fick...de va inga större probs^^ vafö bli man alltid så röksugen när man har lite boost?
aja... vi dansa asmkt å anton å jä hängde i slutet å helt plötsilgt va alla i våran krets borta..typ 15-20pers vi kända..all gone...så vi bara whata fuck...å sen gick de rykten att sista bussen gått..så vi fick aspanik å tog oss till garderoben (DEN JÄVLA SÄMSRTA GARDEROB NÅNSIN!!!!) folk hoppa in(inklusive jag) å tog sina jackor..personlaen i garderoben va fulla..va fan e de för service..tur som de va hitta ja min... sen ja ska vi inte snacka om anton å en viss canada goose jacka..fyy skääms anton^^  men ja...de satte in en extra buss så vi kom hem iaf^^ sen kom mamma å hämta mig å anton..han sa iåförsig att han kunde skjusa mig på cyklen men vetefan om han va nykter nog för de;)
men vi kom hem iaf...å ja åt som fasiken när ja kom hem..va såå jäävla hungrig.
sen vart den kvällen slut...va hemma vid 4-halv5 ..de blev som de blev;)
å idag har ja haft ont i huvet å varit å hämtat min cykel på ÖT ^^
nu ska ja städa lite..å julpy^nta^^
ÅHH DE HAR SNÖAT :D JiiiiPPPPpIE :D
*Snöpussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback