Katterevynn


31142-109
okeeej
idag va jävligt naaajs asså..först vart de luciatåg..d sjöng otroligt vackert...sen pressa jkonas i mig en provita shots..ush..haaha =)
å så skulle vi fixa biljetter till katterevyn..alla ska typ dit =D jag fick färgen röd, de e färgtema.-.så nu måste ja klä mig i rött..hiih
aja...va har mer hänt idag..skolka lite halvt från amtten..låg i uppehållrummet å myste å sen blev de lätt matkrig när vi käka..hehe
vi fick pepparkakor =)
aja...sen vart e fysik..boooring å björn ringde två gånger på mobben..rollan blev arrrg
sen ringde anton på naturan...å alla killar börja vissla å shit..töntar^^
aja....jonas lästa min sms å baaah-...sooofia e ihop me en gbg.are ^^ :P baaaah
vi körde svälta räv hela lektionen å sen klistra a på lappar på ludde ola å jonas..åå å som tack fick ja "dy" på rumpan..haha :D
sen skippa ja skridskon..palla
åkte hem ¨å så kom björn å anton å hämta biljetterna..stod vi å snacka ett tag..anton ska kanske byta till katte..coolt^^ polhem suger ju..de viste vi redan ;)
aja
sen ska ja kanske på spyxfesten oxå =D
jaaa
å så e de basilika å arom å experience denna veckan oxå :D
åhhh snällllllllllla heeeeeenrik riiing nu innan ja blir galen...saknar dig sjukt mkt!!!
"Vill ha dig i mörk´ret hos mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback