Saturday night live^^

31142-101

ojoj, nu har ja inte hunnit skriva på några dagar...aja
I torsdags..ja va fan gjorde man då? haha...inget speciellt iaf^^
Igår fredags ...ja, hade först tyska prov..gick väl helt okej. Sen efter skolan stack jag till spyken å hälsa på åsa, så tog vi en sväng på stan, fika på espresso...myyys^^
Sen stress stress stress hade jag 1,5timme på mig att gör amig i ordning till mejeriet å Helloweens konsert. De va lixom...helt okej, Nike, Sissela å Tova e jättetrevliga men de e lite så att man känner sig lite under eftersom ja inte e där allt för ofta... Fan sen vart de ju asmånga fllo å gammla än som stötte på en.. fruktansvärt scanky! bruden e du singel, ta en fika ngn dag..ehh nEEEEj tack...*hust hust* Nä fy fan..där va inte många go bitar...träffade iaf åsa å simon..de va ju skitkul men jag somna fan nästan sen på konserten, den va så jävla lång å jag hade sååå jävla ont i fötterna, hade gått omkring i högklackat hela jävla dagen..sen klockan 8imorse till halv 5...paus sen på me de igen kl 6 tills 2på natten..FY FAN..jag trode jag skulle behöva amputera de!!
jaja...sen tvingades jag torka upp en jäävligt äcklig spya...fy fan asså. Jacob va iaf astrevlig å söt...han stötte fan på mig förra gången nör han va skitfull...haha... men de va lite mer chill igår iaf^^
ush...sen kom jag hem...å kjolla en skitrolig film som jag sett innan..ska ta reda på namnet^^
men jag somna i den..thihi
Har inte hört av Henrik sen i trosdags :( saknar honom...vet att han e hos morsan nu men kan han inte ringa..för jag vill inte ^^^hehe...vet itne om jag vågar upp till honom i helgen..kanske ska skjuta upp de tills  jullovet...huuum. har ingen mobil nu iheller..brosan tog tillbaka sin..
jag vill messa henrik...vill vill VIIILLL....fan de e helt sjukt hur mkt jag saknar å tänker på honom när jag inte hört av honom sen i torsdags eftermiddag...helt sick..

Idag har jag iaf målat å planerat hur rumet ska bli..nu e de nära tt de e klart...ska nog fixa skrivbord på måndag å sängen kan va som den e ett tag till ^^
IMRN skaaaa jaaaag skaaafffa GYMKORT! YES
å SÅ måste jag plugga matte...föör fasiken...
JULPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback