LÖRDAGEN!!!

31142-217

okej..de e torsdag nu..men ska endå försöka berätta det ja minns!!?!?!!?! av lördagen
hahaha

började ganska mysigt med jenny å simme på förfest:D hur najs som helst. fast jenny har mina skor å min scarfes fortfarande ><  ^^ haha

ojoj, iaf vi kom till festen, simme fick inte följa mää :/ å de hade lixom två lägenheter mitt emot varandra som va öppna. mkt roligt folk men ja va sååå jävla borta. kajsa, emma å alal de trevliga från löaget va där. å lousie å sarah å maria å dem. å stinis å sigge å emmy osv:D wiiiiiiiiiiie, å de va typ de ja umgicks med.

men guud, ja har inte varit såå packad på länge. kunde knappt prata, bara dansade runt å va allmänt yr. haha:D å strulade med stina på toaletten? INGET MINNE! allt bara e svart ^^

sen skulle ja å emma dra därifrån så skulle ja ut till padde å väntade på bussen å när den komm så kasta ja in min sko under den? va fan hahahaha. så han fick köra fram bussen å ja fick hoppa på utan betala för han såg hur väck ja va.

så åkte ja till katte typ. å komemr på att ja glömt min väska. så srpinger tillbaka enda upp till festen  AJ SKOSKAV! å ämta den. sen blev ja sittandes där typ. träffa patrik vår gammla tränare..fan va sjukt att festa med hnm lixom :P hahahahha

aja. sen nästa dag mådde ja INTE BRA! patrik sa att ja e typ omöjlig att prata med när ja e full..så sant så sant;D haha

31142-218

sen..jaaa...typ herla veckan..har varit med patrik nästan alla dagar..utom i tidags. han kommer hit nu igen om en halvtimme^^ i like him...men va fan...de e endå saker ja stör mig på redan :/ fast där e mer possitivt^^ han får mig å skratta:D

IMRN ska ja till sthlm. :D YEES längtar!!!!!! informerar om denna händelse snart^^ hihihi *PUSSSS

31142-224

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback