Myskväll med tjejööörna

31142-221

åhh ssåååå good mat vi gjorde damn. Min älskade kyklinggryta med färsk pasta å tomatsås... ÅHHH:D haha mums tjockisar vi e!
De va lisa jag stina maria å emily å vi kollade först djävulen bär prada sen drog lisa å maria så fixa vi andra till oss å tog en amssa asheta bilder:D

va allmänt flummiga å emily sov över å vi åt asgoa nattamackor ^^ mmmm jummy:D
så stanna hon tills 5typ så ingen matte gjorde då iheller. damn hela lovet har nästan gått åt å ja har inte fått ngn matte gjord ;(((



aja, på kvällen stack ja till zacke å så kolla vi prison break å zorro 2:D den va faktistk bra:D hahaha
sen så ringde patrik..så va tvungen att klicka hnm...wops )(A)
men på ngt sätt kom han till mig sen vid halv 3 tiden å vaaa paaackad å lukta rök..haa..mys:P men men, va mysig natt iaf^^
vetifan va ja vill
han e iiiiiiinte min typ för fem öre. ja gillar hnm, men samtidigt inte. ibland e ja atraherad av hnm..ibland inte. konstigt. å zackehar ju sååååån snygg mage..ja dör ba av tanken. fan hur ska man kunna bestämma sig?

damn damn damN^^

aja, idag va jag även å fikade med krissan , jenny å prilli, å krissan hade ju ganska mkt newsom johan å henne kan man ju lungt säga :O damn....hoppas allt löser sig för det bästa..vad de nu innebär *puss på krissan*

nu håller ja iaf på att fixa mig inför kvällens strapatser. Ska förfesta lite här med simme å jenny, sen drar vi in till tvillingarnas fest, är lite skeptisk, hade inte jäääättekul förra gångerna ja va där. men vi får la se:D hoppas sarah å dem e där, vore kul å tröffa hdem :)))

aja sen kanske de blir stafnanstorp efter det. Patrik ville att ja skulle komma. får se om ja pallar. ska fika med fellan imrn kl 13ÅÅ good luck lixom:D

hiih PUSss


Kommentarer
Postat av: Åsa

ugh ä förkyld som fan >_

2006-11-07 @ 01:15:27
Postat av: Åsa

VA fan den tog bort halva min kommentar, jaja skitsamma, du får ta och bestäma dig gumman ;P

2006-11-07 @ 01:16:15
Postat av: rebecka

hej sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback