Bajskväll i malmö

jaaahaaa jaha,, de va nog sista gången ja festa med henke å hampe å dem. ja ve tinte. de e trevliga å så, men de känns helt fel. de e inte min typ av människor, lever ett helt annat liv å ja tror inte mina kompisar uppskattar dem iheller..so why keep it on lixom ? å bara jobbit med henrik.
aja anyway^^
haha

i fredags så hade ja träning först, så va de låtsasmatch å ja fick inte va med utan ja blev ivägskickad till ngn 7åring å en 10åring...PINIT! hahahaha-...sen åkte ja hem å åt lite BK
så kom åsa
31142-193
å vi båda hade fuledag..men fan va ond ja e som faktistk tvinga oss båda ut på denna cp kväll...haha
ojojoj...  men vi förfesta lite med kirssan å sne drog vi till tåget, å sprang som vaaaaanligt. WHY!!!!???
å så kom jenny, åhh ja tkr så synd om dem, att ja tvinga in dem....GRRR jävla henrik

så mötte vi rebecca å ida i lund ^^ å de va ju verkligen på topp...haha..in till malmö å lyckades på ngt sätt få simon att åka in oxå...STACKARE
så kom vi dit å så ere en jävla grå, stor, ful äcklig industrilokal??? å inget folk inomhus..va fan...jaja..kul lixom, åkte vi hem igen å fcik stå ut med en äcklig malmöbrud som va på ida som fan.
å så träffa vi ngn barndomskompis till zacke. som jag nu vet att azacke hatar...haha

men vi drog runt en kortis i lund å på BK sen orka vi inte mer, å fulla, trötta å besvikna åkte vi hem...
så satte jag mig på msn å skrev till varenda jävle för att få ut mina agresationer... haha ^^ å ringde david ett antal gånger..åhh måste skriva ett eget inlägg om david^^ hihi


PUsssiinuttiii



Kommentarer
Postat av: rebecka

vilken tur att jag stannade hemma då! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback