DD-Dag (vet att de e fel :P) haha

31142-202


Fan va skönt att va ledig. Steg upp ganska tidigt å bpklugga historia sen drog ja å mama till malmö å ja köpte ögonskuggor från makeup store..så jäävla snygga:D
å käka ett skitstort lass på wok kitchen. mmm mums^^

Å :D shiiiiiiiiiiiiiiiiet
Att ja aldrig märkt det förut. JAg har världens HUNK till granne!!! okej..ja har alltid vetat att där e en snygging, men aldrig riktigt häälsat eller olla in hnm...men idag så sa han hej..på ganska långt avstånd..så..titta vi på varan en stund...damn;D i wont mind :D

Fest hos anders på Lördag...hmmmmmm, vill dit, så kan ju äntligen få träfa jakob igen :D får se va som sker  ^^ imrn ska ja till helsingör (nästan bestämt) så om ngn ska ha ngt....säg till :P



Har oxå planerat min ekonomi till CHamonix
ser typ ut såhär
på banken 1350
hemma 2200
studiebidrag okt 950
-||- nov 950
-||- dec 950
loppis ca 1000
bullförsäljning ???? ca 500???

total: 7900

Skidresa kostnad 5175

vilket betyder att ja ahr de näsrmasta 3månaderna  ca 2700 att röra mig med. :D helt ok..kan ja handla lite jammy saker imrn :D

sooo long sucker ^^

ååhh btw..jag har blivit sockerberende igen...käkar ngt varje dag..fan, måste komma ut ur de..de e så jävla skönt att inte känna suget!, Från å med imrn ska ja verkligen försöka igen. Raporterar hur de går...and dont u dear tempt me :P

Byyye


Kommentarer
Postat av: Åsa

hehe olla....
Jaja, sockerberoende är jobbigt, vi kan ju alltid skriva ett kontrakt igen. Funkade skit bra för mig ju *puss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback