Duktiga jag

31142-175
Fan va jag e söt ^^


IDag har ja vairt såå duktig! först va jag å sökte jobb..å de ser lovande ut på ICA. får se om de kontaktar mig :D sen va ja på gymmet å brännde 1000K + lite styrkeövningar för armarna:D
ihhh
jaha..sen har ja pluggat....tror ja kommer undan med G iaf på matten....de e inte så svårt. va å kollade bandy oxå. haha...ERIK, stinas erik e ju tränare >< hahahaha...aja men de va väl kul.
Å så har ja köpt HUgo boss på tradera:D wiie

jaja nu e de snart desperate housewifes ^^ lookie lookie
ska skippa foto imrn..har inga bilder att redigera ><
meeeeen
ahh fan...vill att zacke ska säga att han saknar mig...annarss gör ja de snart....^^ för de gör jag :$
men ja vet inte om ja e kär...ja har nästan glömt hur det känns att verkligen..va kär..å inte bara tycka om ngn ;(
jag vill va kär....va du glad åsa! :P jag har inte varit käääääääääääääääääääääär på evigheter

MEN:D fre middag å lördag fessta med henkan aka håkan hellström;D haha ;D
*PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: rebecka

wow vad koolt. nu har jag läst hela din blogg! :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback