Hhaahaha, fy fan:D

OKej okej, lets begin at the begining ^^ I torsdags va jag i helsingör med mor å far å handlade lite(A) hihi, de va la myysigt, ja tkr om danmark på hösten, ja får sån härlig känsla ^^ men vi va så jävla stressade, sprang runt som dårar för vi va så jävla sent på de. ><
men men fick tag i 3vodkor, 1vin och 3 bacardi breezer pinapel..mums^^
31142-203
Såååå vare fredag^^ historia prov, gick bra, ett säkert VG iaf ^^ så kolla vi ngn mysko dansk film som faktiskt va ganska bra på svenskan, sen gymma jag ,, så jävla skönt, men de komemr allt fler å fler som jag känner igen, pinit! måste alla börja gå på nautilus

PÅ kvällen va ja mobbad Å^^ haha va hemma å chillade  :)) zacke ringde såklart fyllesamtal men svara inte^^ haha biiatch

Åhh igår, jhahahaha fan vilken intressant kväll :P när ja gick hem vid 3tiden i natt från bussen, så skratta ja högt åt mig själv för allt va så CP..eller så e de bara jag som e de^^

Först hade becka tårtkalas å de va mys^^ gods kanelbullar(A) haha, å lilla malin som hade sån fin kjol till prinsess temat, de va typ bara vi, åsa å prilli som va prinsessor. kul lixom, ^^ haha, aja sen snabbt hem, byta kläder, packa väskan full emd sprit, cykoa som en galning till åsa (av ngn anledning) å kom på att ja glömt the ultimate party top :O haha shit vilken bra invenstering den tröjan va! 200spänn å den e så jävla snygg på alla:D

Vi lyssna på spice girls å sjön kareoke ^^ å försökte fylla jenny, gick väl sådär:D haha men fan va kul de va, men allllllllllllll min sprit, ja trodde typ ja skulel ta med mig minst hälften hem igen, så tog allt slut :O damn lixom ><
men men
fullisar blev vi iaf å drog in till lund å träffa emmy, lisa, signe å dem ^^ mysisar :) å träffa laridon, haha jävla pimp han e! men han skulkle tydligen tillbax till hbg. så upp till anders å där va jakob...damn >< frillan e inge bra fortfarande, men shiiit, han e så söt........ kommer ihåg va han sa till mig på spyxet... ^^ MEN ARSLE SOM JAG E, vågar ja itne prata med hnm ÅHHHHH, jaaaag måste festa en gång till med dem å ta chansen ffs! men fick en kram av hnm när vi drog ^^ myyys hahaha. iaf, de va la trevligt folk där, anton å han blonda va trevliga att snacka med, å anders e ju schysst, så haha, martin, hur het som helst jue;) men fan va ja playa med hnm...hahaha^^ stackare, ja såg hur tråkigt han hade de sen efter min diss:D haha men va fan va de höll på med mig , han å han blonda....va fan hete han ><  typ stängde ute mig på balkongen...skitungar^^ haha. men de va trevliga^^ :D meee like.

aja va fan hände mer.. JO! haha kvällen feta happening. REBECKA HOLMGREN, min oskyldiga lilla sötnos:D hahahahahahahhaha. ska ringa henne nu å konfentrera henne ^^ hon va fan inlåst på toan med en tredje blond kille som jag inte fick chansen att utbyta ett endaste ord med för hon hångla upp hnm hela kvällen. hahaha rebecka, börjar du bli en sofia nr 2;)? hehe
fan synd att jenny inte följde med, de hade varit en perfa fest för henne, lagom med folk, lite chillstämmning, fan dåe att hon ska banga:P ;)

sen när vi åkte hem så va de några stumma på bussen, åsa vissade glatt att hon kunde göra sköldpaddan på teckenspråk. :D duktigit^^ sen hoppa, typ den snyggaste av dem av på värmeverket med mig, men de va helt konstigt, de kändes pinit att inte prata, men de gick ju lixom inte, å jag visste inte hur ja skulkle göra ^^ men han typ höll min hand? jag ba..jaja why not, så svängde han ganska tidigt så kysste han mig?? jaa fatta noll, men visst, en kooooort kyss får han dåe:P sen som sagt, gick ja skratta hela vägen hem. kortfattad kväll
Jenny lite halvfull
rebecka hångla..å mer kanske:O
åsa, lika ball som vanligt :P;)haha
våga inte prata med jakob (fitta fitta fitta)
martin va söt, ball å så ^^ damn...haha
å pricken på i.et jag kysste en stum, full kille....hahahahahaha.... sen käka ja korvbröd framför datan när ja kom hem :D

NAAAJS ;D hiihhi
nä nu ska ja äta sen blire plugga kemi för hela slanten ;D
PUSSS på er era knasbollar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

har du anders msn ;P?

Postat av: rebecka

ja, det var en märklig kväll... :P

2006-10-22 @ 15:09:34
URL: http://berecka.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha vilken kväll asså! ^^ ;D Flåt för att jag alltid backar ut i sista sekund :/

2006-10-22 @ 15:23:11
Postat av: Prilli

Haha asså ni e ju helt gaalna!! Glad att jag slipper se de och skämmas ;) Vet fan inte vart jag skulle ta vägen i så fall! :D

2006-10-23 @ 20:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback