I know now

haha nuuu vet ja va ja vill ha för ny mobil...har aldrig råd med den....men man kan väl få drömma =) ^^

Asså shit. denna dagen började bajs å ja ville ba sätta huved i sanden typ. försov mig, missa biologin, spillde ut min asgoa smoothe över hela köket, blev lite gladare när emily, knas som hon e knasade sig med mig^^ haha min lovah <3 sen vare prov, de gick assssbra...kanske får full pott :D YES! krigshistoria mvg, here i come :D

Hahaha...ja å sen gymma ja ... som vanligt kom wessmanå oscar..med jonas denna gången dit. så jävla pinit, de e alltid där när jag e! grrrrrrr
men ja va duktig...körde mina 500k, sen cykla ja hem å hittade min älskade mamma med hålla på med alla min saker som ja ska sälja på tradera. 800spänn till mig. HELT SJUKT! :D
å så har hon köpt min väska som ja ville ha så mkt...åhhhhh mammsen, min dag blev verkligen bättre nu. JA mår som en prins just nu. inga läxor tills imrn, ska bara ta de lungt, städa lite, lyssna på musik, tv å msn..guuud va skönt:D imrn e de fre å sen helg! kan livet bli mkt bättre.

mitt humör går verkligen e feeeeta berodalbaanor. helt sjukt, jag brukar endå ligga på en viss nivå, som typ för det mesta är glatt, men....jaa jag tror de e alla prov nu som gör det.

31142-178

oj långt inlägg de blev, skulle bara skriva att ja har hitatt en asnygg mobil:D HÄÄÄR E DEN:D
vilken färg e snyggast? ^^ hmmmmm, svart e ju snyggt men rosa eller blått e mer fräskt å utstickande ^^
aja, haha ilands problem :D
PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback