Läppglans^^

idag kom mitt jessica simpsons, dessert läppglans:D, de e inte så illa som de låter åsa:P men trodde att de skulle va mkt godare än de va;( ja gilla de inte alls ;((( såå, veti fan, ska höra runt om ngn vill köpa de av mig, för en sådär 80spänn...kostar ju fan 150 nytt :O,

ajjjjjjjjjjja va har hänt idag ^^ *rensar huvet* JO försov mig på veckans viktigaste lektion, biologi >< jävla dumhuve ja e...blääää å så fick ja tillbaka krigshistorian, typ mitt första mvg på länge:D ett fel bara:D WIIIIIEEEEEE, äntligen ngt ja klarar...haha

sen va ja på gymmet, å läste historia samtidgt, de va skitbra, två tråkiga flugor i en smäll, å de kändes inte alls lika jobbig, tog 600k, å sen käka ja chokla å pannkakor när ja kom hem...hahahahahaha....men va fan, man måste få livets goda:D

31142-192

ehmm, imrn malmö :D får se hur ja ska göra på kvällen, har ju tärning kl 7, inte bra inte bra. får se om ja hinner ta båda delarna annars skiter ja i träningen ;) vill fixa becka^^ hihi

jaaaahappppppppppppppppp, nu ska ja nog sova snart :))) så man pallar imrn, komemr bli en bra dag känns de som :D

Åhh juste, här va två killar, skitsöta^^ haha, å fan va snygg röst en av dem hade:D hihi å köpte mitt gammla skrivbord (: hihi..mums

PUssss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tihi, jag har läst ;P

Postat av: rebecka

haha, nu får du inte fixa mig i alla fall! :P men en annan gång, jag lovar! ;)

2006-10-13 @ 17:54:12
URL: http://berecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback