Lööördag

Jahapp..igår....så åkte ja hem till stina där eva, sigge, anna, ida å becka å maria va å bakade^^ ja gjorde inte så himmla mkt utan va mest allmän underhållning lixom:D haha
men de va asmys, å SIKKA GODA BULLAR å brownies! shIIIET...MMMMMMMMM!
sen tog de typ en hel jävla evighet innan jag kom hem, pga missad buss å massa annat skit. men köpteen veckorevyn där man får en kupong med två makeupstore ögonskuggor för en:D IHHHH hihih
sen, tjata henrik att ja skulel komma till malmö, men ja säger till hnm att ja ska träffa zacke?? han fatta inte... ja orkar inte riktigt med detta...bläääeeee

meeeen, jaa....efter långa disskusioner med zacke om vem vi skulle va hos så kom han hit..grr..^^ hah
å kolla 4 E på Prison break :D ÅSÅÅ jävla bra. men ja suger som fan, ja våga inte snacka med hnm om de ja skulle..*dumhuve* ja må¨åååste
kvällen va väl inte jättebäst men helt ok ^^ mysigt att sova med ngn^^

åhh idag, ska jag ut å köra lite å ta foton till foto A å träna ltie om ja hinner, jag har kommit far away från mitt träningsscehma...men nu ska ja ta tag i de ordentligt igen... de va så skönt när ja verklgien visade att ja kunde klara av det för mig själv^^

åhhh jusute, pratade med till igår oxå på msn..han va fullö å ville ringa mig??!? SLUTA, ja vill inte! å så berätta han en jävla massa som ja vet att han komemr ångra sig för ..typ nu. haha..va fan ska man göra... jävla killar asså jävla konstiga de ska vara ^^

aja, nu ska jag ut med mammsen :D *PUSSS

31142-194
grrrrrr ;D

Kommentarer
Postat av: Åsa

jaja har själv lite killproblem som du vet :P

iallafall läst dom :p
(skicka bilder till mig från i fredags btw)

Postat av: Soffan

;D haha ^^ jaaa du ska få..påmin mig på msn..å hämta sdina saker:P ;D

2006-10-16 @ 00:12:55
URL: http://soffan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback