Min middag + malmö :D

31142-187
MItt G-bo crew minus krissa:P ;)


shiit vilken dag de va igår. helt fuckad.
tar allt från början.

Först i skolan så skrev vi prov på svenskan, gick väl ganska bra tror ja:)) men blev sjukt stressad för hade bokat tid hos vibbrera som ja nästan hann i tid tilll ^^ haha
men de va skitbra, verkligen, tror de kna passa min mamma :) håller mig nog till volly å vanligt gym dock^^
sen hem frot å n i dushen, åsa ringer å ja ska hämta henne 30min senare. så fixa mig snabbt sen ner till nova.
VI hitta så så jävla snygga skor till åsa, först ett par på bianco...GRR å sen ett par superglassiga på din sko som hon köpte. Sen ett linne på gina. Hela åsa blev svart -silvrig. så jävla läckert:D ja fick pengarna tillbaka av mitt linne å köpte ett grunt på gina, likadant som åsa^^ HAHA



sen blev klockan plötsligt väldigt mkt å jenny å becka va redan hos mig å väntade. hih, vilken bra värd man e :D men slutligen kom vi hem å började göra iordning kykling sallad. som blev så inihelvetes goood, äter resterna just nu^^ tihihi ,mmmm
men mne, trevligt sällskap, god mat å god dricka :)) å mysig stämmning, blev ju jäöttebra, å vi blev väldigt sugna på festa efter ett tag. så vi ringde upp simme å henrik som båda festa i malmö så, why not lixom ^^
åsa ja å beckie tog oss på ngt sätt till centralen å vid det laget ahade all den spriten jag druckit timmen innan för att ja bblev så frustrerad över att ja inte blev påverkad, slagt till >< ^^
så ja va agnska wasted. ända till kl 9på morgonen såg ja dubbelt. hha:D
iaf, på tåget så var där två tjejr som vi trodde va i vår ålder men de visade sig att de hade barn å va typ närmare 30 :D haha men de va asballa. hihi:D å sen svarade inte jävla kuksimon ju, så vi fick ta vårt andra hands val;D henrik, men de va ju ganska kul de med;D



han träffade oss utanför SF å vi stack hem till hans polare. Där uppe va hampe (Så jävla söt å ball klle) å NIKLAS! från glassigt...sjukt PINIT! men ganska ballt endå :D haha
de hade en massa sjuka sanning å konsekvenskort som vi körde lite å ja gfick spanka hampe ^^ haha å så börja ja bråka typ, halvt på skoj men endå på allvar med boxy. Han sa att ja va typ dum blondin å då flippa jag. fy fan, ja hatar sånt endå. GRR bra han fick va han tålde. Sen gik ut för en cigg å när man kommer tillbka så hittar man åsa å boxy hånglandes.....aouch:P som sen stack in på WC å hade lite....fun ;D

Men de visste inte vi utan vi trodde att de låg inne i sovrummet så vi gick in å börja tjoa å filma de paret som låg där (stackre) å sen när vi upptäckte boxy komma ut ur ena toalettdörren så rusa ja in i jakten på åsa, så har hon smitit ut bakvägen, i hopp om at tinte bli upptäckt:D haha. ojojoj lilla gumms;D

31142-185
Vi har likadana tröjor, för vi e bäst ;D hah

Aja, to bad att vi kom så sent, festaen va ju sluit för länge sen, så vi drog till slut med hem till henrik å däcka där. med hans assöta hund molly:D åhhhh <3

sen på morgonen så hade tydligen becka å åsa sagt till mig attt vi skulle gå, men ja har inget minne av de. ja va helt borta å ja fattar itne hur de kunde få de till att de trodde att de kunde gå utan mig. så ja blev skitsur sen när ja vakna  ...haha , men jag kom hem på egen hand. Hanrik besätllde taxi till stationen. så jävla snäll han e...han e för snäll lixom.

så kom ja hem å kolla pokemon å åt choklad å sallad:D hehe.

ush ja. baksmällan har inte varit nådig idag. mått så jävla illa. nu ska ja ba ligga å kolla film å plugga lite.
soooft
å emily hade tydligen trevligt på retro. hoppas hon får johan :))) så glad för henne!


älska  MKT

å henrik har ju ringt idag å när ja satt vi inte skulle komma så undra han om vi skulle ut å äta ngt imrn. men ÅHH JA veet inte. jag vill inte ha hnm, ja känner verkligen NOLL. jag vill bara va vän med hnm, men jag vill inte förstöra ngt, eller sluta festa med hnm å hnas polare. faaaakkkkkkk, jag måste säga de till hnm. hoppas han nite tar de hårt :$

AJA...hihi:D varit en najs helg so far. Nästa kanske blir ännu bätre, glammiddag med hela gänget i kalssen nästa helg. å fysikprovet e äntligen över då^^ YES!

fan va najs de hade varit med en pojke som man bara kunde ligga å kolla film med nu. Zacke de säret, jag vet itne va ja ska göra med hnm. GRRRRRR. blir galen. han skrive ritne till mig längre. jag ska föreslå att vi drar på bio men om han säger nej eller så till de. då¨ere inge mer med hnm, å de ska ja göra klart för hnm.

åhhh min träning har tydligen betalat sig;D jenny å becka märker skillnad ;D yes, å ja fått jävligt mkt bättre kondis å ja mår i allmänhet lite bättre å e lite piggare. fast, all alkohol å mat igår paja ju ganska mkt:D haha..men man ska inte sluta leva.

Im on the top :D
älskar alla mina gullegrisar på middagen igår *PUSSS <33<3<33
31142-182
MIN BECKA :D <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback