regn regn regn

fyy fan va de öste idag när ja skulle till plugget!!! god damn, gick runt i dyngsura jeans heal dagen å med helt förstört smink. Zacke smsa en timme innan ja skulle upp imoorse..dummer! >< nu fråga han om ja ville komma å kolla film, men måste faktiskt plugga...å dessutom måste ja tvätta håret (A) men om ja pluggar duktigt idag så knaske ja kan cykla ut till hnm imrn,

så jävla pinit, berätta om jakob för mmamma (ja för mamma :P) ja brukar snacka om killar för henne, men inte alla, då hade dampat på mig^^ hahaahaha, så sa hon så här, joo men satsa på hnm då, men va gör du med han ute i fjelie? eller ni e ju bara KK eller ngt sånt va:P hahaha...tagen på bar gärning. dumma mamma vet för mkt ^^ haha
31142-206
cool va?


Guud ja längtar som fan till chamonix! malin berätta ju att hon kände ngn mer som ska med, så e e bra..e vi inte helt lost^^ yeeees de e typ 65dagar kvar:D inte mkt!!

å mamma kom in till mig igår när ja lagt mig å sa. sofia, e du bered på att packa väskan snabbbt som fan om ja får tag i en sista minuten charter?? JA BA. HEEEEELL YEAH!!! fyyyy fan va ja kommer bli lycklig om ja får komma iväg till turkiet eller ngt över höstlovet, ja behöver verkligen, slappa å sola bada, läsa, å plugga matte. vill inte tänka på fester, regn, skola, träning å allt sånt..vill bara ivääääääääääääääääääääg. pliiiiiiz let mee goooo. så kommer ja va som en ny människa när ja komemr tilblaka^^

sen fundera ja...ska man satsa på spyxet iaf??? jakob ska dit ...sååå därför vill jag, men om inte han ska..så vill ja itne...känner inte alls för ugglarp. näääe, nu måste ja plugga kemi

å föresten ja va uberduktig idag. slog rekord på gymmet:D mina dagliga 500k tog bara 29min...de e helt cp lite!, ibland har de tatt upp till 1timme...de e fan det dubbla, snacka om att ja va på G ^^

näe KEMI KEMI KEMI! jag vill ba dö ><.....men snart lov! yes
PUSss på er grisar!



Kommentarer
Postat av: rebecka

sofiiiiiiiiiiia. nu kommenterar jag

Postat av: Åsa

du är ett meck... jag är allvarlig!

2006-10-24 @ 21:13:05
URL: http://asaklinga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback