saturday night liive

oj igår va ju en händelserik dag. haha gosh. efter en ganska dåsig eftermiddag så åkte ja å familjen till slagthuset å kolla pink floyd konsert...3timmar long, de va lite to much, två bra låtar lixom...:/ men men...iaf sen stack ja till dennis inflyttningsfest å först va där itne alls mkt folk, skitmånga fjortisbrudar typ å jag mådde inte bra av att vara nykter å inte typ käna ngn...usssh.

men ja stannade endån..typ 2timmar?? hur fan kunde de bli såå?? aja, dennis va iaf skiiitgulli å hampe den jävla pimpen...ha.h^^ så berätta ja för henrik typ att ja itne kände ngt för hnm..å att ja va lite osäker emd vad ja hade med en annan kille, vet inte riktigt om han fattade de till 100 men... iaf sen när ja skulle hem / till arlöv itll åsa så vänta ja först på bussen i ösregn i 20min så när den väl kom ville dne inte släppa på oss för att de höll på att bygga om bussstationen? va fan e de!?!?!? så vi försökte ta en taxi för 60spänn, de va allt vi hade. efter ha stanna 4st så lät till slut en köra mig till stationen...tack gode gud.  när ja väl kom fram så funkar så klart inte mitt busskort, vetifan va som har hänt med det. spärrat elelr ngt???? dont know. men ja hade ju inga pengar att köpa biljjett för så lite panik, + att mitt tåg inte gick förens 45min..så där står ja kl 1.15 ensam på malmö station, utan pengar. men så hitta ja en tia..å så efter lite letande så lyckas ja hitta ytteligare 7kr liggande runt biljettaoutomaterna så tiggde ja den sista 1kr hos en tjej. Så åkte ja hem 45min senare å åsa hoppade på i burlöv^^ hihi. hon ahde iaf haft en bättre kväll :P;) fan att ja inte stanna hemma från början...haha på ngt sätt så lyckades vi precis komma fram i lund när vår buss gick så vi slapp vänta i den kalla / regninga natten. träffa heddan på bussen å hon såg väl allämnt trött ut..haha med smink i hela fejan...lille hedvig^^

sen ringde ja zacke.,..han sov :/ haha..flåt...men ja va tvungen att snacka med ngn på väg hem i regnet. dock såg ja i hans gb sen att han rringt ngn annan random tjej från ystad tidigare ikväll :/ aja ja ska inte säga så mkt endån.... ja e ju nog värre. men de gjooore lite lite ont. faaan, vafö kan itne ja ba bestämma mig va ja vill ha!?

aja, idag va ja i skrylle med familjen å käkade...e så jävla mätt!. + att ja håller på att bli förkyld. damn....tack så jävla mkt.

nu ska ja städa mitt rum, måla min vägg å plugga lite. OM ja pallar ska ja ringa ngn å kolla om filmkväll..fast vetifan...patrik undra om ja ville ta med en poalre å kolla ngn film hos hnm...men ja vet inte om ja orkar.

å just idatt när ja kom hem så va johan online å baa snälla kom hit gumman, ja saknar dig osm fan, det finns itne gooare tjej än du..ja vill ba ligga a kramas med dig...blablabla... ^^ mmm saknar johan..men de känns så värdelöst att träffa hnm på ngt sätt, vet attvi aldrig kommer bli ngt även om vi gillar varandra så jävla mkt som personer...ha e så fruktansvärt ball...:D haha..åhh...kanske filmkväll i hbg någongång i veckan;) ?frå la se.

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback