skolarbete och langning^^

jag har jobbat på ganska bra idag. Eng analysen e klar och jag har skaffat fram en massa källor till historiearbetet. och skrivit anteckningar till biologi. Imrn ska ja plugga matte, å så måste ja nog ut till genarp å hämta mina saker ><

Vill till öland så ja kan bli frisk. VILL BLI FRISK. va fan ska man göra för att bli frisk?? ja mååååste festa i helgen!!!!

31142-216
padde:P

Va å lämnade en flaska vodka till padde å stoffe på stationen. Satt med dem i typ 1timme. I DET kaLLA regnet, de skulle igentligen ta åtg tillbaka..men blev sittandes. haha jääävla härliga de e  ^^ tillslut va de ju packade å ja drack ju fan inget pga förskylning å så. såg ut som skit å ville ba hem å fixa mig typ. trodde inte vi skulle va där sålänge. Så skulle de ju ta bussen hem å så kom gurkan....som alltid när jag ser sääämst ut ><.
aja...haha^^ de va la bra med hnm ,lika snygg som alltid^^
Måste iaf ut å festa med padde å stoffe i helgen:D, undra va de blir av. ajjjjjjja ^^
Sov sött ^^
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback