Sommar sommar sommar... det är dans på ....ngn...äng? ^^

Guuuuuuuuuuuuuuud va jag e trött ><
Va hos zacke igår. Jag är SÅÅÅÅ förvirrad nu, han va helt ...underbar igår jue!  han har aldrig varit sådära! alltid så har ja tagit ganska mkt intiativ å typ, spontana pussar å så. men igår....va fan? han kalla mig snuttis, han haaar aldrig kallat mig ngtsånt, utom typ på sms å så :P räknas ju knappast. Å typ kysste mig i panna å på näsan å så hela tiden, å ville hålla om mig and so on....hela tiiden!? va har hänt?! guuud, jag får fan fjärrilar i magen av att tänka på det...så har har ja inte känt för hnm..sen precis i början när vi bäörjade träffas...sen har han ju typ varit så..."frånvarande" varje gång vi ses. men...men......va fan ;(( å så typ undra han vafö ja itne svara i fredags å blablabla...typ helt orolig. ...om han fortsätter så här...så knakse ja vill ha hnm igen...de e ju såååhär man ska va med varandra. ....fan..ahh..ja har inte tid att tänka mer på det


Hösten är så underbar!!

Idag va ja på en lektion, foto a. jävla cp kenneth, han e helt lost i huvet, ja hade kunnat gå efter 5min, skulle lämna en bild men jag bolir kvarhållen 1,5timme för att annars får ja itne närvaro!?..:GRRR, foto e ju disponibel tid ffs.

aja, sen gymmet efter det, styrka å kondi idag, = trännignsverk imrn. Kom hem å slängde i mig frukt å nu sitter ja här^^ SKKKA plugga som faaaaak idag. detta provet ska lyckas!! elelr...dem. har ju ett imrn å ett på fre...good luck.


Så här blev miljöbild 2 ^^ haha

igår fyllde eva å becka år=)) hihihi hela 17år...damn ;) själv e man ju snart 18 :D wiiie  mindre än 4måndaer^^ gååår assnabbt!

Näe nu ska ja ta på mig mina snobbisar (för de e så satans kallt!!!) å sätta mig ngnstans å plugga..
So loooooooooooooooooooooong suckers^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback