Söööööndag + måndag = veckans sämsta dagar^^

31142-199
Nu är de bestämmt, det blev den röda blomman, så här blev de final result. KOmmer hängas ut i domkyrkan under allahelgona sååå stick dit å tiitta :D s¨å kan ni säga, hihih, hon som tagit den känner jag (A)
hehe




iaf. Igår efter xacke dratt hem så drog ja å pappsen ut på en övningskörningsrund ut till skrylle å lomma. Gick väl hyfsat för utom att ja brände upp kopplingen;) muahah
blir väl lite kört i helgen oxå hoppas jag ^^
Förutom de så ere en ganksa slapp å skön helg. ska försöka hålla mig hemma å plugga så mkt som möjligt. Ska på makeup stors jubileum å på tårtkalas:) sen ere inge mer planerat

SHIIT, ja måste ju kolla prison break, zacke låna ut alla de avsnitten ja inte sett ^^ tack bebji. men när fan ska ja kolla på dem? huuuuum

Idag så va en journalist på besök å pratade om sitt jobb å en masssa sånt, men ja va så jävla trött, hur fan kan man va trött när ngn står å pratar om en drömyrke :O DAMN, ba för att ja prata i telfon tills 3..jävla smartassssss. så ja har typ varit, ganska down hela dagen.

men ja e asnöjd med mina foton. guud va bra de blev:D å skönt att ha de avkklarat :D
sen va ja på vollybollträning, de va väl hyfsat kul, de  e svårt att komma in i gänget, men de tar sin lilla tid antar jag, bara att kämpa på :D nu ska ja plugga historia å kolla 100höjdare, FINALY-avsnitt:D hihi
PUSSSS

SÄÄG vilken som e snyggast!!!


 PS.Varför blir alltid mina inlägg så långa, verkligen ett bevis på att ja har för mkt skit i huvet:P haha DS.

Kommentarer
Postat av: rebecka

båda är typ sjukt snygga men jag tror jag tycker om den första bäst för på den andra ser man inte lika tydligt att det är en gitarr i förgrunden. där fick du min analyserande kommentar! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback