Spyxxxxxxet

Ojojojojoj...haha vaknade precis, sitte ri samma kläder som igår, sminket ser faktiskt nästan ut som igår...knas^^ å håret e en enda stor ruffstuffs:D

men men....igår, först hem till min lilla marre å käka pizza med hennes mysiga familj :)) så trevliga! meeen vilken mättande pizza!!! >< haha:D
Sen vare dax att bli the ultimate panthers ;) locka marres hår skiiiiiitstort såååå jävla snyggt, hon måste verkligen ha den frisyren oftare :D sotiga kring ögonen å med svansen på topp drog gvi oss ut till ugglarp, vid 12tiden. jag kommer dock aldrig mer köpa biljett till fester som är där ute. no way. OCH vaaa fan tror ni inte är det första jag ser när ja kliver in i lokalen. jooo precis brevid mig kommer jakob å hånglar upp ngn brud mot väggen. KUL!, haha...men, nu skiter ja i hnm..asså ja vet inte vafö ja gilla hnm som ja gör..ja brukar inte göra de om ja känner ngn så pass lite, men de va droppen. faaan ja skulle tagit martin förra lördagen...DAMN!^^ men så träffa vi andy, å anton å resten av de gänget, faktiskt sjukt härlig, iaf andy, diggar hnm ^^ å av ngn anledning så kom jakob oxå dit, hans strul tog väl slut lika fort som de började.  ja baaa, jamen du såg ju ut å ha de trevligt :P å han reaktion va väl ett halv skämigt skratt :P

31142-214

jajaja, sååå dansa vi å sheakade sooom faaan, marre å jag vaaa snyggast som panthers ;D grrrr å träffa såklart emmmy å sigge å kakan å bettan å vanja å annna S:D haha
Sen, jag dansa med några killar, men jaag känner verkligen inte samma som ja gjorde förr, jag har inte strulat med ngn på en fest på flera flera veckor, senast va nog i götet. jag vill verkligen känna personen lite mer än att ha dansat i 2min. elelr så har de med zacke å göra???? ja hade flera chanser.. but i did't...by some reason. sen haha...beacky!!! ditt strul va där. å ja gjorde bort mig lite ^^ han ba...jamen du va på anders fest i lördags..ja ba..jaa va du de ? han ba ja.... men...va...va de du som strula med becka??? så flina han lite å jag garva ihjäl mig...pga att ja inte kände igen hnm eftersom ni strula heela jävla kvällen :P hahaha^^ han har föresten klippt sig, inte alls lika snygg längre:/ inget å ha becka:D ;)

Sen vääänta vi å vääänta på bussen, som kom tillslut å blev överbelastad å folk va endå kvar i uglarp..haha^^ satt typ i annas knä mitt emellan jakob å andy å halv sov eftersom andy pilla i mit hår så blev ja helt.....trött >< ^^ haha. såå jävla skönt, älskar när folk gör de...påminer mig om  göteborg å petter ;( <3
sen nöär vi kom fram till spyken så vare KALLT! såå in i helvete kaaaaallt! men endån så stog typ vi en 7st å snacka om efterfest i ngn jacuzzi? haha...men sen kom min mamma å jag blev glad..för de e varmt i bilen^^ hihi..så bye bye suuuckers speciellt jakoooob suuuuuuuuuuuuuuuuuuucker. du e inget fför mig no moreeeeeeee.
jag käönner faktistk att ja vill träffa zacke... jag saknar hnm.. om han e så mot mig som han va i onsdags så vill ja ha hnm endån. ska typ fråga om han vill gå på bio med mig :) ..hihih..åhh...ja ler när ja tänker på hnm...varför? åhh ja e så fuckad i huvet.!
men men^^^

<3<3<3<3<3<3<3

ikväll ska ja på pink floyd med familjen å på tors blire island med mamma :) inget turkiet här inte pga jävla passen! GRRR :P
åååhhh sen måste ja komma ihåg att snygga till mig som fan å gå ner till JC å träffa alex:D haha men heta hp.are;) ^^

Pusss på er alla, nu ska ja ta av gårdagen smink....klockaan e ju bara 14.10  :)))
^^

Kommentarer
Postat av: Åsa

pikachu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback