0-o GBG IMRN:D

<Ojjjjjjjjjjjjj, veckan har gått fasligt snabbt.
Måndag va sjult härlig dag med ba två lektioner å så tränade ja på min håla :D fak va ja e duktig...haha
Tis, okej, de jobbigaste dagen, slutar 4, va ganska trött måste ja ju säga. Men hahaha, de hände så sjult många roliga grejor den dagen. kommer inte ihåg allt men ja har nog inte skrattat så mkt på länge. William spillde exempelvis chokladmjölk på byxan som den perfekta kiss-fläcken. Trodde ja skulle dö av skratt. så synd om hnm sen när jhan va tvungen att gå genom skolgården. ^^

Ehmm..igår. Hade foto. de e sjukt kul. ska göra porträtt bidler nu å så har ja lärt mig photoshop :D helt wonderful har alltid velat lära mig de. sen träffa ja ............, å de va väl skoj ^^ kolla dogeball. hihihi. kom hem å somnade brevid min kisse ^^:D

Mamma har åkt till öland. så vi har ingen mat hemma ;( men skit samma:D ja skla ju till gbg imrn :D ska packa nu, ta brun utan sol, å plugga lite. Faaaan va najs de skla bliii :D wiiiiiiiie
paaaarty paaaaaaaaaarty!!!.

Åhh träffa krissan idag i skolan. Asså shiiiit, ja ser aldrig henne ;(( å vi har inte setts på aslänge på fritiden ;( dumma.

Sen snacka vi om skidresa. Har pratat med malin och med med eva å dem å med disa. Fråga e vad man ska satsa på. Jonas å bettan å alla dem ska ju till val d'esere. tyo 60pers..liiite för mkt om ud frågar mig ^^ men nu ska ja upp på vinden å hämta min väska:D GBG HERE I COME:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback