En hel sjuk helg....igen :P

31142-173

Jadå...nu sitter man å e helt fullproppad med mat....fy fan va ja har frossat denna helgen...helt sjukt..men så länge ja h¨ller mitt träningsschema under veckan så e de ingen fara. Men ja måste ta de lite lugnare på helgerna endå...

I fredags så gkom ja hem från skolan astidigt...å sen gick ja runt hela eftermiddagen å väntade på kvällen typ^^ haha...fellan å åsa kom hit så käka vi kykling å fotbollstårta...fast inte tillsammnas då^^ hahaha å gjorde oss i ordning å drack vin ^^ jummy..åsa blev full på ett glas ungifär å va helt paff över de^^ å som vanligt hade hon sina klädproblem ;) åsa säg till en dag så drar vi ut å shoppar...för nu ska du ha ett jävligt snyggt festlinne (eller två) å ett par glassiga skor:P ;)

31142-171
älskar dig

Sen kom anna hit å vi som vanligt...spraaaaaaaaaaaang till tåget..å hann med nöd å näppe med...varför bliiir det alltid så?!



MINA PUDDINGAR

å hahahahahahahahahahah...helgen ballaste händelse...felicia va lite kissignödig..å toaletten funkade inte så hon tog sig friheten att sätta sig på ett säte å utföra sina behov för att sedan troka av sig med en sån pappersgrej man har bakom huvet på sätena....hahahahahahahaha hgerregud:D

Sen väl framme på diezel...de va en fin clubb å så..lite litet kankse men jävligt fint inrett å fräsht. Doooock vare bara en massa skjort/fjortis boyyyz som inte kunde dansa...men de spela inte jättestor roll..ja fick dansat and i looooove it... men de hade ju faktiskt inte skadat med ett snyggt strul..ja fick iåförsig en som heter henrik som va typ asiat...söt men kort. å han dansa ju faktiskt riktigt bra...men ja hade inte bangat en lång, vältränad snygg kille... daaamn^^
haha

sen kom ju pappsen å hämta oss^^

Sen igår vaknade ja ganska sent..vid 1-2tiden å gjorde mig iordning för kvällen...späckat schema. Drog ner till stan i värsta snygga outfiten. Min nya svarta tröja å min shorts, leopard scarfs runt midjan å ett stort afrokrull..kan de bli snyggare.. å min mormors gammla väska:D
så kolla ja, malin, fellan, anna, prillan, åsa, å jenny på becka närhon spela lillebror:D hahah sååå duktig hon va:D helt underbart söt:D
så drog vi ner å sprang urnt lite i stan å ja lörtade till mig en konstig indisk friterad grej....som smakade sådär..men ja va så jäva hungrig^^ seeen ut till genarp till maria.... frös som fan.. å fick byta buss i staffastorp..WIiie :P kul

31142-172
Pussar, ja vill ha mer pussar:D

kom fram i genarp å fick stå där å vänta för att sedan gå typ 30min för att komma hem til maria...va fan:P sen fick aj till slut min mat..had eju itne käkat på hela dagen så ja åt som en idoit ...först wok sen 3olika sorters desserter:D hahaha å så tog vi en massa cp bilder å trodde att lite killar skulle komma på besök men vi la oss å kollade en helt sjukt collage film istället^^ haha...å käkade ltie chips....guuud..min mage...ja sprängs.


jag utan smink :O

å sen låg ja å stina å snacka killar i ngn timme innan vi somnade in i en djuuup sömn ^^

thats it folks! nu har ja en massa läxor framför mig så ja har fullt upp... ska sätta upp pappiljotter i håret oxå^^ ska va snygg imrn,,å ska på vollyboll träning imrn:D ska bli kul..tiih:D

älskar alla min flickor :D <3<3<3<3 *PUSSSS


31142-170

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback