En urgalen helg i götet :D:D:D

31142-157
Alla flickorna:D <3<3<3<3<3

ÅHHHH GUUUD! detta va en av de roligaste helgerna på lääänge!!
Det känns som en dröm nu när man kommit hem..men vi va där ju inte alls länge..å endå hända så sjukt mkt! jiiiissses ;D haha vi tar allt från början.
I fredags när vi skulle hoppa på tåget så var de först 10min försenat..sen ytteligare 10min...sen 5min..sen 10...till slut hade vi stått där i nästan 1,5timme å ja va såå jävla SUR! vilken bra början på vår lilla tripp lixom ^^
aja till slut kom vi på tåget å där va en skit trevlig tjej från varberg :)) å efter 3timmars resa å kurrande magar så va vi i min älsklings staaaaaaaaaaaaad:D åhh j'vlar va jag älskar den mer nu assÅ:D

Jocke å petter kom å mötte oss.... troooodde aldrig i mit liv att ja skulel få petter....han e inte alls min typ..å ganska kort jue :P men...ja ;D hhaha iaf så sprang han iväg till en anna fest ganska snart å vi tog spårvagnen till linnegatan eller va de hetter..där han bodde. så jävla mysit, perfekt läge för en lägenhet..ba 10min ride med spårvagn å på gatan under hnm finns alla tänkbara resturangen så stina å ja började så fort vi såg en thailänsk dregla som fan... 

31142-150
Jocke å ja:D du e bäst!

 :D Lägenheten i sig va helt sjukt najs. vi fick sova i ett arbetsrum på små ikea sängar (som va sjukt obekväma å som gick isönder) :P Å först va ja hur förrvirrad som helst...där va två korridorer brevid varan lixom å sjujkt många dörrrar....rena labyrinten... men de tog sig efter ett tag;) så beställde vi thai. MMMMM spett med jordnöttssås :D Jummy. å så kom pär å viktor å gjorde oss sällskap ^^


Viktor & petter.........Pär & stina

Sen började den galna kvällen nr.1. 3vodkor försvann..av vem?  EHM! VIKTOR! klunkade som om de vore vatten..å så jävla full såg han fkatiskt inte ut å vara :O så ja förökte gömma dem under en plastpåse..å de gick faktisk bra..ingen hitta den :D tills ja visade...vilket va dumt..då tog ju viktor den så fort han kunde;)

De dansades ¨å hånglades sooom fan(stina å pär) ojojoj :P å de gick vilt till. sen vart ja ute på promenad ner till 7eleven med pär å stina....kul :P verkligen... gick asssslångt enda ner till järntorget för att sen se att pär inte hade ngn plånbok åt våra schweps >< så när vi gick tillbaka ringde ja zacke som ahde ringt mig. konstigt att börja snacka med hnm..men de tar vi sen ^^

31142-154
Ojojojj.....uringningen sofia!!! haha... vart tittar petter :O ? :P


VÄl när vi va tillbaka så fick ja höra av stina att petter vill ha mig..men att ja å viktor typ flörtade...vilket va sant..men att viktor sen i 3timmar skulel försöka hångla med mig visste ja inte..å ja ville u ha petter så ja hånglade inte emd hnm...men han tog ju min hals å allt annat han kunde få :P å herregud..han gav aldrig upp..sen när ja till slut fick va med pettter så kom han varje gång..fast han skulle upp kl 7 på handboll  :D haha.... å petter ba..va håller du på med? så ja fatta hatt han brydde sig(A) :D  å desutom..varje gång petter gick förbi å ja såg hnm när viktor höll om mig..så fik ja feeeta skuldkänlor.

sen gick till slut viktor....hah..4timmar efter de han sa att han skulle gå :P så då ville petter prata med mig...å han retades som fan fast ja visste ju at de ba va för att han ville ha mig^^ så ja gömde mig under täcket å så för att retas tillbaka...å sa att han va dum. så typ låg han å pilla i mitt hår å höll om mig å så ^^ å så till slut gick vi å la oss..kl 6 eller så :D å så ringde vi å väckte emily..grattis gumman:D haha honv ainte lika pigg som vi^^

ja vaknade kl 9...skitpigg...haha... WIIIERD! gick upp tog dush å sminka mig väckte maria som va lika pigg..dock va stina inte de ^^ hon å pär hade ju ölegat å sovit tillsammans..å han hade andats i henne öra eller ngt så hon inte kunde sova^^

Sen drog vi ut på stan å träffa linn å emile...å shoppade..eller typ...vi handla inte mkt..å ja handla bara kläder som ja kunde ha på mig på kvällen ^^ en svart tröja å strumpbyxor^^
Men vi käka lunch på ett skitläckert caf'e vid kanalen. myyyys ^^ å guuu va go mackan va^^ mm..å ja å maria köpte present till jocke..ett ölglas..som tack för allt=)

sen träffa vi kajsa, jocke å petter....liiiite pinsamt mellan mig å petter..men inte så farligt faktistk...vi kunde ju prata med varandra.  iaf så vare snabbt ta sig hem, städa lite från gårdagen å fixa sig inför kvällen. bokat bord på grekisk resturang :))
så åkte vi in å träffa linn å emily igen å beställde maaaaaaaaaaat. å ja tog kycklingspett typ :D såå jävla goott..men så fruktansvärt mkt viiitlök--...ja bara..oh no..nu e ja helt körd med petter ikväll jue...faakk.

31142-155
Jag å maria innan middagen;D

därefter gick vi till condecco. Staaaans mysigaste FIK! de e Stina and the watermelons spciall fik. dit ska vi varje gång hädanefter..för vi ska till gbg snart igen!! där gav vi presenterna till emily..å hon blev faktiskt inte sur över de cp fula trosorna^^ tihih

jaaaa...å ja va såå festsugen igen...för ja ville ju hooka..men inte nykter..så när de sat t de antagligen inte blev fest blev ja såå besviken :( men de blev chill fest istället^^ vi stack hem till jocke å satt typ 8pers å drack bira. å lyssnade på cp musik då filip va dj...haha..å ja ville ha min negerdunk^^ å petter satt å pilla i mitt hår hela kvällen typ...mmmmmmmmmm..vill ha nu!

Seeeen stack de ut på krogrunda..ja ba..jaha tack... alla stack å javille hänka men varken amria eller stina ville..så ja satt mig å rökte några cigg (av mitt packe där folk typ snott 10st) sen låg ja å halvsov till tysk tv shop å va helt goooone sen när de kom hem igen.... visste inte vem ja va..eller hur när...å allt..
men så satt ja jocke petter maria å stina å kolla ngt cp program..å ja va fortfarande lite väck...så stack alla utom ja å petter..

31142-156
Petter ^^ sweet

å ja ^^ ehm....så typ fråga ja..va han tänkte om mig igår..å han ba... ja...undra typ va hon hööll å med..å ja ba..joo ja tänkte detsamma...men du tror att ja inte hångla emd hnm va? han ba...ahh kanske...
så sa ja..ahh okej...ska ja berätta varför ja inte gjorde det då? ahh. För att ja ville ha dig.....
SÅ kyyyyyyyyyyyysste han mig....å där låg vi i ett antal timmar. hångla..myste å sov....helt underbart....han e verkligen en fin kille. verkligen.  sen gick ja å sov i 2timmar...

upp å hoppa..dax å åka hem *gråta* vi käka frukost med jocke å snacka om helgen..å stina välte sin oboy..som åkte ut på golvet eftersom hela lägenheten lutar..haha^^ :D
sen precis innan vi skulle gå så la maria helgen citat.
Jag: Faaan, det känns som jag glömt ngt asviktigt!
Maria : joo, Petter!
Jag: ..... *tomat i huvet*
Stina: skratt
Petter: ja hörde det där
Jag: *ännu mer tomat*

 haha :D sen när ja kom hem badade ja i 3timmar å sov i badet å blev ett fett russin. Sen gjorde ja stina and the watermelons i göteborg.... *tår i ögoat*

JAg vill tillbaka. Jag vet iaf vart ja ska flytta så fort ja får chansen
DIt där de pratar så vackert, dit där alla snygginar finns, dit där festlivet å shoppingen e stort.
Dääär e mitt hjärta :D I GÖTEBORG!!!!

PUSSS å hej :D
*Drömma om götet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback