Fööörkyld som faan!

31142-146
Johnny Depp i Chocolat som jag såg imorse. Jag får gåshud bara av att tänka på hnm.. DAMN!!
JAG VILL HAAAA!

shiit, jag hatar detta. Min röst låter som en åsna, min hals gör ont, min ögon kliar och svider, näsan rinner och huvudvärken bankar i pannan....fan va fresh man känner sig!
Aja herregud. jag som tog det så lungt i helgen... men endå slog den mig. I lördags va ja på esplanaden med beckie, det va mysigt, men fick inte så mkt pengar som sist. blev en 600spänn varav jag handlade upp 200 på esplanaden. Köpte ett skitsnyggt skärp, ett drick-spel, 18pocketböcker (typ alla mina favvisar) såå jävla bra! å en tröja faksitk. men den va så fräsh.
Sen i söndags så va ja på friskis å svettis med linn å emile. de va fett kul. Så jäävla skönt det är att träna. nu har ja ju inte gjordt de på 2dagar pga förkyningen å jag saknar det som fan!
aja... å sen hela natten till måndag låg jag å hostade å på måndagmorgon va ja helt förstörd.
NU ere tis kväll å ja kommer nog va hemma imrn mä. Men de e ganksa skönt å va hemma. har kolalt en massa filmer, sovit å pratat med sebastian^^
Ska kankse upp till hnm på lördag..men då måste ja verkligen va frisk. Han e fett skön, å har en såån gullig sthlmska röst. är faktistk skitsugen på hnm. Asså de e ganska sjukt. Jag har verklgien slutat jaga killar nu. men endå sååå komemr de efter mig :O
31142-145
Sebastian..sweetie

nr1. sebbe, han är mitt mål nr 1 nu.
2. markus har ringta en del gånge rå vill träffa mig
3. ZACKE! va fan..han ba börja skriva å FLÖRTA med mig idag. å skrev SMS oxå... va fan vill han, lide att ja tar hnm tillbaka..eller nja..kanske om allt annat skiter sig
4. allt har skitit sig med jeppe, å mo ja ska va ärligt.. I DONT GIVE A DAAAMN. han e fan inget å ha. fick inga härliga små fjärillar att va med hnm nu sist. å han e lika dålig på att höra av sig som vanligt... men bryr mig inte..vill inte ha hnm längre... han e in the past
5. jakob svara in på mig i msn..fast ja har ba skrivit en gång ^^ men ska se först med sebbe va som händer
6. david. tappat sjukt mkt kontakt...mend e e ba fö att ja palalr itne hålla igång samtal med hnm....han e söt, snäll å guliig, men han e dååålig på att prata å föra konverationer. face it! tkr dock om hnm fortfarande
7.robin....fett snygg, ..hah
8. alex alex alex...miss u baby. men vi kommer aldirg bli.

Imrn ska ja räkna matte å göra en film med älsklingarna. sååå till then.. Soov söööött


Vaaa villll duuuu!?!?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback