Jag är såå duktig!

JA! jag håller mit träningsschema..kasnke itne matschemat..men e jävligt nära..
Gymmat 3gågner denna veckan..å förhoppningsvis kommerja dit imrn å på söndag med.

Retro blev inställt ikväll :/
men de blir ju arom eller marshmellow nästa helg istället:D å prillis middag oxå! Å så vill sebbe träffa mig
Jag kommer att hålla det denna gången..klassfotot ska bli läckert!
Nä men herregud. Imorn ska ja stå loppis med beckia åmåste fixa grejor. Å denna helgen ska ja äöven försöka hinna med att fixa
Mitt nya skolhäfte
köpa en ny väska
fixa jobb på AG/willys
kolla en mp3 till stina
friskis å svettis på söndag..testa iaf^^

VAd har hänt idag då? jo ja försov mig..som vanligt! missa historian...men who cares... å sen har ja haft den jävla huvudvärken hela veckan...nu mää..va fan e det!
ikväll ska ja snacka med sebbe iaf tror ja^^ ¨loppissakerna^^ hihihi..ska bli najs. Palla festa idag..e ganska skönt att slippa..jag ve tinte om ja pallar kasta bort all träning på en festkväll
nästa fredga kör ja hårt iaf!
Å så måste jag till DK. FAN när ska de bli av! fitta^^

aja....soo loong suckers! LIIIIIVET LEKER! ...haha mkt mindre problem utan en massa killar...BLÄ!  *KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback