jag får inget gjort!

31142-164
Mitt marylin hår :D


de känns som tiden tickar i rasande fart å ja blir bara mer å mer stressad....ja orkar inte ha det så..jag måste ta itu med matten nu .
fak fak fak

ida....ojoj..ja hade bara käkat frukost på hela dagen...ja har inte hunnit käka mer. Krigshistorian e utredd å ja va i malmö å spanade in basshunter:D hahah... å han kolla ju tilblaka;D han e snygg^^ oavsett va ni tkr åsa å prillan:P

träffade R å...ja..va ska amn säga^^ haha....gick som de gick. sen hade han match. Så skulle ja iväg till gymmet å träa ---men då va min kropp så slut..å klacokan va typ 7-8 å hade fet huvudverk så papa fick komma å hämta mig^^

å nu har ja käkat fruktsallad i stora lass:D ska sätta på badvattnet å läsa historia å en ny pocket bok..läste ju ut en shoppoholics bekännelser igår...sjukt rolig:D hihi

pusss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback