Späckad helg

31142-148
Jajajaja...
herregud.
VArit förkyld hela veckan ju..så träningsschemat gick åt skogen... i fredags så hade prillan middag, de va mysigt som fan, å assgo mat..men ja dum osm ja är hade käkat choklad innan. hummm. Iaf så skulle vi in till malmö sen men de sket sig. jävla skit dååååe. Sen väckte Sebbe mig på lröda morgon å ba..kommer du hit elle? å ja ba..va fan...ja va bakis å ofräsh å tänkte redan i fredags att ja skulle skita i de. men han lät så besviken onär ja sa att ja inte visste... å jag ville ju verkligen. å Sen när åsa sa att vi va bjudna på anders fest så gjodre de verkligen inte saken bättre. nu i efterhand önskar ja nästan ja stanna hemma å festa istället,


Igår va ju soft å mysig. Kom först dit så va han itne på stationen. paaannik. Men så visade de sig att han missuppfattat tiden å så kom han å hämta mig^^
Sen va vi på promenad å satt på en bänk å kramades. va hur mysigt som helst. å köpte godis :)) sen drog vi hem å  kolla på boat trip. Å ja... strula lite...fy fan va bra han kysstes..lätt en av de bästa ja mött. å ja..de ena ledde till de andra men så gick vi ut å käka pizza precis innan resturangen stängde. goooott! å sen hem å kolla på skycaptain of tomrow med hans familj somi övrigt va såå jävla rolig! önska ja hade ne sån stor familj å hans farsa va för jävla skön.
Så trötta som vi va, upp å la oss å myste lite. å natten va helt cp. ja hade så konstiga drömmar å vaknade typ hela tiden. å han pratade i sömne hahahaha:D han skrek tjockis skit högt mitt i natten.

31142-149

Ja..å sen va tytp de roliga slut. på hela söndagen va han helt stel å brydde sig ärligt talat inte så mkt om  mig. Han snackade med sina brosor å hoppa studsimatta med dem å ringde dit hans kompis. SÅ kul va de. men va ska man säga allt som allt. Jag gilla hnm verkligen i lördags men i söndags hata ja hnm..så man kan ju säga att resan va ok men inge mer. Mamma e för övrigt skitsur å så :( de va inte värt de. plus att den jävlien inte betala 150spänn för biljeten som han sa. utan ba 60.
kul!
men men men men. ja vet inte va ja ska säga..som ja e nu e ja rätt besviken. pallar inte med mer. va fan..ja sa ju att ja inte skulle bry mig om killar...jag vill ha egen tid nu! ja villägna mig åt söka jobb, kompisar, å träning. å skola såklart.  har faktistk ingen anning om vi kommer snacka mer med varandra.. de e upp till hnm nu. ajajajaaj....palla detta! nu ska ja städa mitt fucking rum. Har lust å skirva en låt. fan. jävla piss.
fukc of!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback