VOllyboll^^

Igår va jag å träna vollyboll med stina. De va asgulliga tjejer å de verkar skiitkul! ja tkr verkligen om sporten i sig! stänk att få dra ut på matcher! så jävla kul! Wiiiiiiiiiiiie
ska nog fortsätta^^
så sålde ja mitt gitarr oxxå. 1700 fick ja. Nu har ja ett startkapital till skidresan.

5500 - 1700 = 3800
å så betalar päronen 1000

så de e 2800 kvar att skrapa ihop.
...de kan ju inte va ubersvårt.

visäger. 500i julklapp
1500 på lopps å försäljning
å 800 som ja tar från studiebidraget.
wiiiie^^

FAAAN va kul de kommer bli.
Blir nog rollinsnow med malin å knaske jenny..å se om ngn mer följer med. fellan e kasnke på^^ USH VA KUL:D


aja.... idag...idag har ja varit så jääävla trött! ja somna på KG å på biologin...inte bra. sen va ja på gymmet å tog 500K + ett pilates pass på en timme... å sen solarie i 20min. i looking damn good ;D yäääh.-..

nu sitter ja med jävla fysiklabraport å har ingen aning vad ja ska skriva ;(((
faaak....ja lämnade in en som sög så mkt!

men denna helgen ska ja plugga arselt av mig! nu jävlar..de e en massa prov nu
å om ja hinner vill ja nog träffa zacke på fre/lör

å ja e bjuden på middag hos anna på lördag men ja vet itne;( fan känns så skit at tacka nej.men ja måste dverklgien plugga

å sen va de den jävla tattomässan... ska snacka med åsa. måste dit! på lördagen
å sen e de bilderna som ska in på söndag. SHIT VA MKT JA HAR Å GÖRA! jag vill bara DÖ! ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh PALLA!

fast^^ hellre för mkt att göra än inget alls....om ja ska va helt ärlig:P

Lhej svejs i lingonskogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback