Alla blev så bruner utom lille sofia, hon är bara bleker.



haha så fint rim^^ ...haha rimmar inte ens:D

image300

aja, idag steg jag upp kl halv6... KUL VA.. tänk å vakna , kolla på klockan å se 05,30.. haha shit
Körde föräldrarna till sturup för de ska till EGYPTEN..utan mig! så jäävla dålig stil asså. jag vill också bli NEGER! grrrr
så nu e jag ensam hemma en vecka. de e faktistk jäälvigt skönt:D å efter imrogn e nästan ALL ÅNGEST boorta! ahh :D så underbart!!!

Igår va även ajg å mamma å köpte nya påslakan å så till mig.. såna assfina å mjuka. 600kr/st x2 å sen lakan för typ 350. dock va de på rea så kosta inte så mkt :D men blev ganska mkt endå. Det är sånt satintyp...åhh va jag sov gott inatt^^ hihihi randiga är dem också ..jättefina!!

Jag svarade även nyss på martins mail, å såhär skrev jag:

Hej...
ja asså shit. jag vet inte hur jag ska svara på detta. får väl börja med att säga att jag blev sjukt chockad av hela grejen. Såg dig med på sacomässan, trodde dock inte du såg/fattade att de va jag.
Men ja.. ehm. Jag fattar inte riktigt hur de skulle krävas ett fyllespel för att du skulle berätta detta för mig, de e ganska illa.

jag hoppas du vet hur jävla sårad jag blev. jag gillade dig som fan martin. Och jag hade nog gillat dig oavsett om du varit de ena elelr de andra. de va ju din personlighet jag gillade, och föll för. men du sumpade ju allt ganska rejält om man säger så, de gjorde riktigt jävla ont å jag fick inte ngn förklaring ngnstans så jag trodde som fan de va ngt jag gjort, vilket inte va kul att gå omkring å tänka på.

Men även om jag varit sjukt sur på dig så e de ganska skönt att du berättade detta för mig. även om de e några månader försent igentligen. Nu fick man lite mer förklaring till allt, så tack antar jag.

men dra aldrig mer onödiga lögner till första intryck. för om ajg ska va helt ärlig så tyckte jag om dig från början, inte för att du sa att du va 21 (eller va de va) eller att du rest hit å dit utan för att du va så jävla social och rolig!!! å de e asbra förmågor som räcker!

men ja... vet inte vad jag ska säga mer.. förutom att om du kommit på detta/berättat så hade jag sett annurlunda på dig.
men hoppas du iaf har de bra, å najs på rollinsnow, såg att du skulel me igen.
/sofia

va tkr ni?? va de tillräckligt argt/snellt ...elelr hur blev de?  kommentera...
Nu ska jag ...kl 8.20 börja med matten igen...kl 1har jag svenska som jag måste gå på..så sjukt onödigt.. HATA CARINA! bläääe

PUSSS heejjj

Kommentarer
Postat av: rebecka

det var lagom bra tycker jag! lite snällt kanske, men ändå coolt! you know, haha! :D

men du, när jag kommer hem ska vi baka baka baka någon dag okej? jag kan behöva ett nytt socialt liv!

2007-12-05 @ 23:04:14
Postat av: Prillan

Tycker att de va bra skrivet. Skrev det lagom snällt men talade underförstått om att du gått vidare och inte bryr dig om honom. You Go Girl!:)

De va väl en himla massa bakande ni har för er! Och aldrig ringer ni mig Drottningen av bagare! ;)

2007-12-07 @ 18:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback