en helg utan händelser..oh no!

Sånna finns inte i mitt liv.

Imorse, steg upp kl 8 för att gå på mattekurs kl 9. Ungifär kvart i 9 så skulle jag snabbt kolla face book å ser att jag fått ett mail. Klick. Martin Åkesson have sent you a massge.
jag bara..va i helvete ska detta föreställa. Förundrandes klikcar jag mig vidare och läser med inprincip öppen mun genom detta.

"Sorry att jag skriver detta meddelandet på fyllan, men jag skulle nog inte våga nykter...
jag förlorade i ett drickspel och måste prata med den jag har sagt dom konstigaste sakerna till...
jaa nu e det så här att det blev duu...
joo när jag såg dig på stationen i Sverige tänkte jag att det e nog den snyggaste personen jag sett i hela mitt liv och jag var bara tvungen till att försöka på något, vilket blev att ljuga ihop en historia om mig själv...
och nu ska jag berätta vem jag e igentligen...
Martin Åkesson e mitt namn, mitt personnummer e 890624
jag älskar att resa men har dock aldrig varit i USA, min engelska e bra för att jag spelar WoW med Engelskmen och måste snacka engelska hela dagarna.
jag måste erkänna att det dummaste jag gjort är att sluta hålla kontakten med dig för du har varit den ballaste tjejen i mitt liv, och nu menar jag inte bara sexet (vilket var underbart) utan allt annat oxo, att jag ljög för dig om allt är ett av de största misstag jag gjort i mitt liv, och det kan jag svära på....
jag väntar mig inget svar bara så du vet jag var bara tvungen att få det bort från mitt hjärta. anledningen till detta är att jag såg dig på bussen på sacomässan och fick våldsamt ont i magen efteråt....."
Martin


Detta mail har satt igång miljoner tankar i mitt huvud udner dagen..vilket inte va BRA för ja skulle göra matte (vilket jag också lyckats med ganska bra och är nöjd med at tha suttit med COS å SIN i 6timmar)
men iaf... I onsdags när jag skulle till saco mässan..så hoppas jag av bussen på samma sation som martin stod och skulle hoppa på..jag visste itne om han såg mig..antog inte de.... så sa jag till marre inne på mässn ngt liknadne:

VETUUUU vem jag såg! MARTIN!! åhhh han va såå jävla ful de jääävla svinet...rätt åt hnm..han kan dra åt helvete! ..jaaa, eller ngt sånt. hahaha men de ska han faktistk ha! som han såra mig!!!!!!!! OCH!!!!

VARFÖR?!?!?! VAAAAARFÖR gör ALLLA killar jag någonsin varit ordentligt intresserade av alltid...ALLTID SÅHÄR?!?!

1. Jeppe
2. Zacke
3. Martin

ein, zwei, drei

åh jaa..de e bara dessa 3 som jag fkaitskt hade riktiga känslor för...
Å ALLA 3 har uttsatt mig för samma sak! gueeees!
De har sårat mig för att sen 6-10månader senare berättaq för mig vilket fete misstag de gjorde som inte tog mig. Att jag e så underbar hit å dit..JAJAJAJA ja bryr mig inte...en gång sårad... ALLTID SÅRAD! å jag har försökt med både jeppe å zacke en andra..tillå med en tredje gång..men de blir aldrig detsamma...jag har lixom låst in de känslor jag hade å slängt bort nycklen..jag kommer aldrig mer känna ngt mer än vänskap i bästa fall.. till dem...

jag fattar de inte? asså varför? de e så CEPE... Måste killar uppleva en tid utan mig för att fatta vad jag ger dem?eller whats the deaL?..näe asså jag vet inte..

MEN...nu msåte jag säga att jag både är glad, för tydligen betydde jag ngt iaf, å tydligen gjorde jag inget fel. Tydligen så va jag den snyggaste människa han nånsin sett (Muhahhaha den sitter fint i självförtroendet) men asamtdigt e jag sjukt arg å ledsen..för jag gillade hnm..(INTE LÄNGRE) men en gång så va jag så jävla kär i hnm...
å jag glömmer adlrig när han typ "dumpa" mig på telefon när stina va hemma hos mig... De gjorde såå jävla ont å om inte hon varit där å gjort mig gnuttan starkare så ahde jag legat å bölat hela kvällen...å hela veckan...
tack stinuuus :) <3

Måste också påpeka...hans lögner..vafan va de? jag visste att han ljuit om sin ålder men om sina resor å äventyr med? hallå..e inte de bara sånt som hände ri filmer?

Aja....nu kommer den stora fråga..vad ska jag svara? när ska ja svara? ska jag svara???????
FÅr ta mig en funderare...

NUUU över till mer facebook mail news..haha
Fick mitt första mail från Cezar idag med! å det drog upp ungifär mottsatta känslor som det första
Jag blev glad och längtar efter hnm! å log när jag läste:


till krissan;) hhaha de e han till höger på bild 2:P

"Heeeej! ANTLIGEN! Vi har hittat internet nu. Ar pa Phi Phi island, skiit najs, med massa party :P Ganska skoont efter en veckas lugn pa en paradis o :D Hoppas allt ar bra med dig, saknar dig faktiskt ! Tankte pa hur nice det skulle vara om du hade hangt med hit, sjuuukt kul asssa !!! Borjar langta till Malmo som faaan, trots varmen och allt har borta :P Hoppas vi hors mer innan det som sagt :D VARMA halsningar fran mig till dig, eller ar det Christina Agiulera ?! Hehehhe! Pussssssssss pa dig iaf! "

Ohhh helt varm i hela kroppen... this is the man for me!
Om något så tror jag att jag å alex ligger på samma nivå..inom det mesta faktiskt... å de e de jag älskar med hnm! jag vill ha NUNUNUNUNU!

men livet e inte perfekt å ikv ska ja va me henke...haha ne fy fan va taskigt
han e så go å rar...
men men....

imrn ny dag! Mattedag..haha

nu ska jag gå å sammla ihop alla sjuka känslor från denna dag. PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det är ju helt sjukt! Man skulle kunna göra en film om ditt liv, fia! men jag vill träffa dig snart!!! ska vi baka lussebullar imorgon söt?

2007-12-01 @ 17:20:35
Postat av: Åsa

kommentar :P

2007-12-01 @ 17:28:22
Postat av: Prillan

Jag håller med Beckie!! Oh My God asså!:P Vet inte vad jag ska säga!:P Men Cezar verkar ju i alla fall vara en kille för dig ;)

2007-12-02 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback