It's official...

image311

Så vare gjort..... 3timmar senare:O hur fan gick de till?

Men ush..ja vad ska jag säga..det gick bra. Han tog det bra. Han sa att han varit beredd på det..så de va därför han va redo för allt..han hade märkt hur jag varit mot hnm..å han skulle ta upp det med mig om inte jag gjort det.
Jag sa ngt liknande, som jag faktistk lite va tvungen att öva fram..annars hade jag aldrig gjort de
"jag måste snacka med dig, berätta va jag egentligen känner...asså ajg tycker om dig sjukt mkt, det har jag gjort från första början...men de tar lixom stop där. Jag har inte den speciella känsla, även om jag vill känna den så är den inte där. Å du e verkligen perfekt å jättebra och fin men jag kan inte bygga upp ett förhållande på någton..som inte finns där.... Å i denna stund siter han typ tyst å bara tittar på mig..å fy fan va dåligt ja mådde...å mår! men ja..han ba..asså jag var typ beredd på dette, pga hur du varit mot mig senaste tiden. å att han vet hur de känns..för hans senaste förhållande gjorde han och va ri samma situation som jag. balbla....å så prata vi massa

Sen fråga han om jag skulel stanna..jag bara...jaa asså jag kan stanna en stund om du vill? han ba jaa, vi kan göra ngt neutralt. Så vi spelade lite NFS som jag vann..haha...å kpollade ett småkryps liv å åt varma mackor.. å snacka massa.... de va nsätan så jag på ngn sjuk nivå ville ha hnm igen..jag vill väl ha allt som jag inte ska ha... sjuka mig. men de känns faktistk bra nu. Skönt liksom...men jag vet att han är ledsen...han börja nästan gråta ett tag när vi ba låg å titta på varandra...börja ja nästan me böla... men ush ja.. det är ok. det kommer bli bra.

Han sa att vi verkligen skulle vara vänner och at than verkligen vill ha kvar kontakten med mig...för jag e den coolaste underbaraste tjej han träffat(hihi) men ja....nu är jag i ett sjukt mysko tillstånd..vet itne riktigt hur jag ska hantera allt. Men de kommer gå.. nu ska jag sova å tänka på massa skit.

Over and out för denna gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback