Kan man spela match bakis? oh yeah :)

Sååå nu vart man hemma från två matcher i volly :) de va Jäääättekul! men jag försov mig på ngt skumt vis..hade sattt kl på halv 8 så jag skulle kunna va i halen kl9. Meeeeen eftesom man kom hem vid halv 4 så vaknade jag väl inte av larmet. Men men..jag kom dit i all stress !!
VI vann första matchen :D wiiiie å sen adnra förlora vi ganska hårt men de va kulis iaf :))) jag blockade jättebra  så jag e nöjd över mig själv;D jag tyckte alla andra också va duuktiga men crystal är ett förrvirrat litet barn..haha aja

Igår va jag då hos anna på val thorens middag :D de va jääätekul och oj vilka härliga människor det är som ska med! det kommer bli aslyckat!! först va maria å jag här å bakade kladdkaka..å den blev faktiskt jääätegod :D jag hade nog itne klarat det utan henne dock..hahha sen kom åsis jenny å prilli en snabbis å de va gosit :)

Hos anna fick massa gottis mat å alla blev fulla å glada :D det är skötn attman känner att alla människor som ska med är roliga att man passar med dem, tror anna som inte träffat dem innna också kände så :) detta kommer bli årets resa :D förutom om man ska till australien..å på tal om de ...

så snackade jag nyss me alex som glatt berättade om allt skit han upplever där nere i tahiland nu å så sa jag att jag minsan ska ha likakul i australien i höst så sa han..men då måste ja ju få föja med...jag ba..jaja klart ..men du frå stå ut emd att jag blir en bättre surfare än di g^^ miihii... ujjujjuj lilla säret.

Nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad för det har jag verkölgien förtjänat efter denna helg :)

Å jaaa föresten..hahahaaha recka...(A) de va inte meningen man jag hade lite asmtal med filip också (A) men det tar jag med dig sen :D hahahahaha , jag tkr han är trevlig ...vi fick göra pizza hos hnm ^^

aja
:DPUSS HAAAAAAJjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback