Lusselelle

Så var det lucia idag. Hade sovmorgon så sket i att kolla på tåget i skolan..men det har faktistk varit världigt mysigt varje år :) mörkt å stämmningsfullt, visst sitter asbakis medans andra varit på SF movienight å hover längs med väggarna. hehe. Tror jag får värma mig en lussebulle för att komma i stämmning:)

Igår va faktiskt väldigt myyyyys! jag emmy å marre gick ut för att ta en Drink/öl/varm choklad/mat....ja allt på samma gång..haha. På arimans blev de.. En sen fika. Vi blev sittandes där framåt småtimmarna å pratade om allt mellan himmel och gjort. Jag å emmy kom fram til att maria skulle behöva åka till en festival å bara goo Craaaazyyy. haha:D

image314
Sen kom ju päronen hem också! å de hade massa parfymer :D D&G. the one!! å FLOWERBOMB:D:D:D wiiehoo...sooo wonderfullll! å så fick jag tobak till vatetnpipan pch en läder puff att sitta på..hahah samt en bacardi melon 100ml^^ daanke schön..fast mamma as ngt om att de var hennes..muhaha..icke sanicke!

Sen sms'a alex om min adress..så jag kommer antaligen få ngt litet vykort! såspännande! man får ju aldrig vykort nu för tiden..så de känns verkligen kul när ngt sånt dimper ner i brevlådan! Sen har jag fått mitt solkort nu också...ska ladda de seeen ska de solas utav helvte i vår så man ahr den fetaste brännan på balen ;D

Nu mååååste jag skynda så jag hinner komma iväg till skolan! PUsss hajjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback