Monday madness

Jarrååå då vare måndag igen. Idag har varit en jobbig å grå dag. Dock haft sina ljusa stunder :) har varit så jävla trött så de kliade i ögonen-. Kom även på hur många av de lärare jag har just nu som jag hatar...de e helt klart majoritet. fy fan asså.

Sen låg jag å sov i eftermiddags..fastän jag verklgien försökte med allt för att inte somna! Iaf sen kom becka över så hade vi de lite gosigt i någon timme. :) Vi prata mkt om killars beetende..dettta är en helt egen sort logik... hur kan de båda könen vara så olika. En endaste liten kromoson..göra så mkt? haha :D
image298
Här är iaf Becka som southpark gubbe..illustrerad av mig.. se kronan! jag tyckte den va lite finis^^
Imrn är det DD (märk väl att jag inte skrev DD dag ;) haha)) å då ska ja plugga hela dagen å handla påslakan:D

PuSS å gonattiiiss


å glömde ju. Detta är jag alá cartman:D
image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback