Nu e de dags!

Puhh..e skitnervös å tkr allt e skiitjobbit nu.....jag skrev nyss till henke om jag kunde komma till hnm om ett tag....
Då ska jag göra det! jag ska berätta hur jag verklgien känner...ÅHH FYFAN
visste inte att göra slut va såhär jobbit..dee ju bara jobbit för att han e så jävla bra å snäll! kunde han inte vara lite skitstövel så ahde de varit 10gånger lättare. ushamej..måste planera va ja ska säga...
Ahhhh hjäääääälp?!
å nu skrive rhan massa snällt mer..vafan! ja dör..haha
gud

aja :) Efter ha berättat för ganska många att jag ska göra slut så känenr jag mig verklgien på marknaden igen:O Jeppe har tydligt framfört att han vill försöka igen..jag säger at tjag vill va singel. John vill träffa mig jättemkt...kan tänkas men jag vill itne ha NGT!.. Robin..av alla människor. (för er som inte vet min kk :P som jag inte träffat jääättemånga gånger men iaf) lägger upp att han e olycklig i sitt förhållande (han berättar aldrig sånt för mig) å vill träffa mig nu å tkr ja ska göra slut ...ja ba men nej! jag vill vara friiiiiiiiiiiiiiiii :D haha

Idag hade jag mina nya jeans...å mina röda lackpumps:D ACK va snygg ja känner mig :D fyfan..hehe

Aja nu ska jag återigen lägge upp en amssa kläder på tradera..haha de tar aldrig slut..min garderog börjar faktistk sakta men säkert bli tomare å tomare..i dont like! men de man itne använder..kan ju lika gärnas säljas.
Som denna klänning exempelvis... gosh, ja den e lite....hum, om det komer en guldfest? då skulle ja kunna ha den..men så kan man tien TÄNKA..NAAAJ ..bort boooort! haha :D här är lite som ska säljas^^


Nu måste ja rensa tankarna på va jag ska säga...ushushsuhsushs!

Pusshajjsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback