Shop untill you drop!

OH YES! nu är det över. fy fan va sköööönt det är. ALDRIG MER MATTE! eller iaf inte på ett tag! hahah nu har jag nästan bara lättsamma ämnen kvar...GUD sååån lättad..asså jag e så lättad att jag nästan är rastlös..jag ve tlixom inte va ja ska göra...va ska man göra nu? när mna inte plugga? skaffa ett liv kanske? hahaha

Så efter matteprovet bokstavligt sprang ja ut till bilen så ingen kunde se hur skabbig ja va. dagens outfit:
Mössa att dölja det hår som mer liknade en burk smör än ngt som ska finns på mitt huvud
strot svart tröja som verkligen inte gör min figur ngn tjänst ngnstans
gråa mjukisar med fläckar av ngt som jag antaligen tillbagade kvällen innan...gula fläckar att tilläga..mkt fresh!
och som pricken på iet mina gammla grönvita goodyears med rosa strumpor...hahahaha
herreugd..ja alla undra vart ja tog vägen--.detta är mitt svar :))

sen tänkte jag också att jag skulle göra såhär
träna på stepmasiken för att sen dusha å tvätta håret ûbergrundligt. DÄrefter göra en skiiiitgod rotfruktsgratäng. Sen fix å trix å av iväg till nova för en välförtjänt shoppingrunda.

Första stopp håkanssons för etn titt på mina lovers. Sen till topshop där jag hittade mina drömjeans :D sjukt heta..å tajta..haha 699 pixx


Sen vidare till veromoda där ja hitta en klänning smo va ganska cool å en scarfes ja ska ha när ja åker bräda:D å så träffa ja beckie å hennes polare. rolit :) Gina tricot...hittade jag så heet klänning... GOSh detta är min nyårsblåsa. En random tjej sa tillåmed att den va snygg på mig..de e så trevligt när folk gör så :) man blir verkligen extra glad hela dan.


Ja å sen hade ja rejält ont i fossingarna så jag knappt kunde gå..haha smartass i know :D jävla klackar. Såg alex på JC...me sin röda keps..som han alltid har? va fan e de? hahaha tönt^^

image305
Så blev det netto å massa frukt inköp å naturgodis å brämhults...JA ÄLSKLAR att kunna kontrollera va som finns i kylen..då köper jag alltid bara bra å nyttig mat..inget skit...som kan fresta en. underbart:) börjar dock sakna mina små kameler redan :/ mamma ska köpa VIKTOR ROLF tee mig:D 50 eller 100ml! caashing! tack^^

Sen träffa jag åsa en kortis och hon såg allmänt slut ut..haha förståligt..idag va en håård dag för oss alla naturvetare. ushhamej. Fick även tillbaka min KOFTA! efter ca 1år så hade den hittat hem...å för ett år sen va den nyö...antar att den inte kan ses som de nu, fast ja ba använt den 1-2grr ..haha :D

Hem å mata kissarna :D å nu e jag fast i msn...snart sex and the city...måste..hålla mig....vaken! haha
PUss hej svejs folket!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så härligt att du är klar me allt jobbit, shopping fungerar alltid för å fira :):) Skitsnygga jeans^^ *vill ha*

2007-12-07 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback