Tandtroll!

image313

Ujujujuj, idag har varit en lååång dag. Steg upp kl 7 för att vara hos tandläkaren kl 8. Där fixa å trixa de inför operation kl 9 på lassarettet. Så bedövades jag en massa å fick en fete skruv inskruvad(bokstavligt) jag kände verkligen dem skruva. sen skynda till samhäll...sen tillbaka till tandläkaren, sätta på tandbryggan igen å fick typ 5st tider nu från nästa vecka fram till 31jan. KUL! men snart är det klart :D om allt går som de ska så blir 31jan sista gången :D wiiiihoooo

Sen har vi spelat en match till idag, å de va såå jävla kul! jag känner verkligen hur jag utvecklas senaste tiden. jag tar för mig mycket mer och båda motagning och blockar börjar sitta fiiint! servar går 75% över med överhand å nu ska jag bara lära mig sätta smashar riiktigt fint ner i krysset! åhh det är så kul:D nu vill jag typ spela match varje daaag :D hihiihhi

image312

Sen när jag kom hem så åt jag lax me potatis å sås å majs...de va jummy ^^ nu e jag askalasmätt å kommer itne kunna sova på hur länge som helst^^

Fick också höra idag att de kanske blir hemsedal iaf:D FYY FAAAAAAN va kul!!!! wiiiie:D
å på ons kommer mammsi å pappsi hem..saknar dem faktistk, mend e grymt skönt att vara ensam hemma också. HOPPPAS de har med sig viktor rolf-flowerbomb nu annars kommer jag kräva att den inköps här i sverige! så det så!^^

HAJJjj svajjs

Kommentarer
Postat av: Linn

Hemsedal gillar vi ;D

2007-12-14 @ 16:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback