Haha säärkväll!

Asså igår blev ju helt sinnessjukt! köpenhamn blev ju inte av så ja stack till limhamn till vincent å förfesta med hans brosa å henas polare. hans poalre va i övrighet sjuuukt jobbiga specielt michael eller va na han hette...jävla barnslig han va. sinnes, man ville bara döda.. så kom typ vincents ex å så försvann dem i typ 1,5 timme:O inte för att ja bryr mig va dem gör men ja belv skitlack för att han bjuder hem mig å sen ba försvinner. så ja blev utråkad å kolla tågen till hbg å upptäcker att nästa går om 25min:O ringer johan (som e full som ett as) å ba JA komemr till hbg NU!..han ba..jaa..eh okej.hahaha. så kutar ja barfota genom limhamn till bussen, som ja precis hann på. å så börjar ja snacka med en kille som ba...vart ska du..ja: centralen hanba nääe hha de kommer aldrig gå.de e 13min kvar. ja ba JA kan springa FOoort vetu från gustav till stationen. å de gjorde ja..sprang som idiot barfota..(föttern blev helt svarta) å kom faktistk 5min i tid^^

Så precis när ja satt mig på tåget ringer vincent å baa..faaan asså flåt känner mig som en idiot...asså kom in till stna igen så möter ja dig .b.baballl ja ba..eh, näe, försent ja e på tåget till hbg nu...HBG?haha asså kl e 1. ja ba ja..so what?^^ jaja...men..faan an var t skitlessen...men vi ska nog ses la imrn sååå. aknke vi inte hamnar på helt fel fot igen:P.

sen åkte ja å åkte..å blev nykter. hehe komemr frma å johan möter mig på stationen:D skiitgla att se mig. såå drog vi till the tivoli. FAN va HBG e underbart i sommarnatten. sjukt mkt folk å ba underbart! såå kom ja in (fastän de va 20) :D så dansa vi åå lite så chilla uteserveringen de har me hans polare. å så drog vi vidare till ett matställe som alla tydligengår till för fyllekäk å åt kebab. å allt betala johan^^ mihi. å hans poalre ba..vaa fan..eru ba 18 va fan..johan..pimp blablabla.. va fan..18? haha. så drog vi hem..upp för jävla helsingborg backar  ja ahde mina högklackade hela kvällen) men fick inte ont:D fast har en blåsa. såå däcka ja hos johan..elelr han däcka först.
sen hade vi lite mys på morogenn å snacka massa å han gjorde frukost till moi^^ gootis:D sen körde han mig hem i sin..nya bil..igen! seeeeeeeen har ja legat å solat. men de blev för varmt så ja orka inte^^

nääe shit NU ska ja plugga samhäll. SISTA plugget förre sommaren! underbart:D haha PUsss heeej lingonsvejs!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback