Ojojjo, haha

Jag vet att jag suger på att hålla denna bloggen på en jämn nivå..ibland kan ja skriva 2grr om dagen å ibland..som nu haft uppehåll i 4månader. haha okej kortfattat om mitt liv de senaste månaderna:

31142-244


Har fyllt 18, å firat detta på krogen några gånger, dock inte så många som ja skulle tro^^
Dissad av martin
Varit i turkland å blivit raggad på som aldrig förr å köpt en väska för 1500:D
Åsa har fyllt år, haha oj va ja ska dra med dig på krogen(A) testat, kulturen, &bar, tapatsio, cho´kladfabriken, slagt m.m
har lyckats fullboka HELA min jävla sommar:O siiick.
Har spanat in 4killar som ja ska ha i sommar (6) muhahah dregel. Alle, guffen, henke, sajjmeen;D
Festat en jävla massa, hit å dit. många bakisdagar å mkt pengar på sprit:O
har shoppat assssmkt skor:D <3
har fått dåliga betyg :/ men mvg i foto^^
haft lite middagar här som varit myyys:D
Har tagit körlektioner utan helvete, uppkörning om 2veckor typ:D å klartat teorin!
Har jobbat på online, fy fan va sugit, å jobbat åt caliptus, mkt bättre^^ dock inte påskeventet med bitcharna! BLÄ
har fått ny BRÄDA:D bååde vindsurfing å snowboarD: YES.
Mitt träningsschema har fått FETE stryck av mitt busy schema denna vår så e inte så sommarsnygg som ja hade önskat.
Patrik raggar på mig igen.
jag vill fortfarande ha DAVID!
de blir ingen hultsfred;(
ehuuuuuuuum. nu klommer ja itne ihåg mer, men ja har en massa smaskigheter från alla fester..men de kan nog bevars i mitt huvee^^ haha

Nu ska ja plugga till sista kemiprovet för denna termin. Imrn e ja nästan fri. BAra ett samhällsprov också. sen!!! total FRIHET! TACK GODE GUD, fy fan va de ska festas:D:D:DD:

31142-245

ÅHHH HETING! alle/cezar..haha


Pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen skriver du igen /Åsa O_o!

2007-06-07 @ 13:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback