Åhhh så määättis!

jag e så jävla mätt nu så man e sådär dåsig..längtar efter att få somna in^^ har tryckt i mig ett st cloetta choklad, lite chips, en scones på espresso, å nu två korvar med ordentligt lass mos...allt detta efter kl 5.... haha å juste, en apelsin me!

image277

shit..ush ja..men ja får inte sova än..ska plugga webdesign först :D sen imrn ska ja hem till gunilla på film pizzakväll, ska bli intressant^^ rebecka ääär så söt så jag vill äta upp henne! hon flyger fram på små rosa moln och så fort man förbrukar namnet filip blir hennes kinder lika rösa som två små tomater^^ såå sööötis:D är så glad för dig gumman! men akta dig bara..ja vill inte se de förkrossad..hoppas verkligen de ska gå bra för er för om han sårar dig så får han med mig å göra!!! :D

idag va ja å maria å skulle boka resa till val thorens...men de hotel vi tänkt hade blivit fullt;( inte bra! men vi ska snacka om de å se hur vi ska göra :)) de blir nog bra tillslut endå!! jag msåte fixa folk som hänkar till sälen oxå! ja M^ÅÅÅÅSTE upp..å fakitskt inte bara för att alex e där utan för att ja vill åka utöver en vecka iår! å sälen e nära å bra å billigt:)

nu blire plugg å sen tidigt nana^^ så min amge får vila upp sig inför en hel pizza imrn kväll..haha :D Puss


Kommentarer
Postat av: rebecka

hihi :*

2007-11-24 @ 15:06:54
Postat av: Prillan

Jag e med dig Sofia! De e illa ute för honom om han trampar fel! ;)

2007-11-28 @ 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback