"Du har varit festsugen hela veckan och nu kommer du äntligen få släppa loss"

"Du har varit festsugen hela veckan och nu kommer du äntligen få släppa loss"..ja ngt liknande stod idag i City tidningen på fiskarna... KUL! jag jag kommer verkligen få släppa loss...PÅ MATTEKURSEN! fy fan asså..haha

Idag fick jag tillbaka mitt webdesign prov å fick 2p från mvg :) de va najs^^ äntligen ngt man e bra på! hahaha. Å så har jag fikat me marre..gosis...å vi kunde konstatera att hon e en drickmissbrukare..elelr ngt liknande;) haha hon drack upp en stoooor kopp te å en latte å hann nästan börja på et glas vatten medans ja smutta på mitt te :) hhehe

Sen va jag på inspiration å kollade lite vad jag ska önska mig till studenten..hittade Så jäval SNYGGA bestik ¨å sen glasen...OREFORS säger jag bara..sjuuukt snygga...dock kosta de dyraste 29 000! jaaa med 3st nollor....haha. Man kanske inte ska satsa på just den..men de jag ville ha kosta typ 600kr st..fy fan..om jag får dem så gäler det att vara försiktig!

Nu är jag jättemätt å ska lägga mig å kolla på mystierit på greveholm:D sjukt ballt..hahaha :D
sen imrn väntar mig både enhetscirklar, derivator och intergraler..:D yeeyyy..haha

image289
å ska tr'ffa henke me...ush va ja mår dåligt över att behöver såra hnm... lille hjärtegull..;(

PUSSSS å haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback