Har jag ett liv?

tredje gången jag e inne här å skriver idag...haha
jag vet inte alls hur ja mår..är och har varit på topp under större delen av dagen..men nu sluttar de nedfr igen..asså finns de ngt som e värre än söndagar ..förutommåndagar? fast ja msåte nog säga att ja gillar måndagar mer för då e veckan igång å det är volly oxå jue =) sen helt plötsligt e de fredag igen :D på fredag ska ja me pizzakväll me laget å på lör ska ja till eslöv...eller borde ja gå mattekurs? vet inte ens om de är försent att anmäla sig? ja funderar skarpt på att skriva ig på matten å göra omprov. ajaja...fandå
image271
Kvällens planer är: skriva klart loggboken(har lixom aldrig riktigt börjat)
se parlamentet ..om 1,5timme..hoppas björn gustavsson e me :D
ringa alle ;D haha...ah han har ringt men ja orka/våga in svara...shuuu, jag e inte mig lik
städa så allt e jäätefinis :D
å jag ska inte träffa patrik..för jag ställde in de..sa till hnm att vi kan fika på tis ist eller ngt..fan de e 3je gången jag skjueter upp hnm..haha stackare..de får ahn tåla..han e skyldig mig massa pegnar..måste tjata på hnm IGEN!

så nu e de fint å strukturerat..bra^^ följer jag detta så e jag nöjd me kväll..
sen ska jag drömma fina drömmar om..ja :) saker man inte kan få.
Juste boka resa imrn! val thorans :D  puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback