Idag är en glad dag

Ajiiittt e på strålande humör idag, FAST, jag har en riktigt FULE DAg..då menar ja..de e riktigt jävla illa..haha, ska til skolan nu å har typ fetthår, men mössa som döljer, ja e asblek, å de lilla brun utan sol ja har kvar finns bara fläckvis som om jag hade vattenkoppor eller ngt^^ men ja e gladis endå:D för sen när ja komer hem har jag verkligen inget annt planerat! de e så jobbit me mån å tis..för jag vet alltid att ja msåte iväg på kvällen. idag ska jag oxå steppa på min lilla maskin :) ja ska bli sliiiim å fit! har som mål val thorens! de ska å komemr gå om ja ger FAN i allt jävla mums mums!

image274
mina nya lääääckeritar! graawww:D

igår va jag i mlamö å lämnade cv till en skoaffär på hansa! hoppas hoppas jag får jobbet!!! hon ställde många frågor om när ja kunde jobba å så så hon verka väl lite intresserad iaf^^ de inbillar jag mig iaf :D
sen var ja hos patrik å kolla snowroller haha..så kom hans kompis jerry, ganska skön kille men asså, ja..han va 25, å de kändes definitivt inte..haha! sen spela ja korpen match å vi vann!! :D wiieeeho
iaf, nu msåte jag rusa^^ kanske bokar resan idag om allt går enligt mina planer! yes! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback