In the past

Tittar igenom gammla inlägg å läser på rullande rad om alla killproblem ja haft senaste 2åren. GUD, jag fattar att ni inte kan hålla track..de e sinnesjsukt jue! men aja, :) satt å kolla på en gammal önskelista ja gjorde å såg att typ 99% av sakerna ja ville ha julen 06 har jag nu:D de e ju bra..haha

men nu ska ja skriva årets lista, och den är mkt mkt kort faktiskt

DATAN:
Jag vill att pappa ska fixa så min data funkar perfekt
ett tvkort till den..typ asbilligt?

Plattång från gamma
Skor från håkanssons med rosett på baksidan
vill även ha ett par låg/ingen klack alls stövlar men inte hittat några bra än

å ja..redan nu börjar min lista ta slut, jag har verkligen allt jag vill ha!! cepe igentligen
Har spanat in en kavaj på gina tricot 499:- den vill ja ha lite
å även ett par nya jeans, men de e inget ja hittat iheller...haha

image275

JUSTE singstar!!! helst R&B :)
sen uppskattas såklart parfymer också...typ  brittans midnight, kenzo-amor, ralph lauren, viktor/rolf- flowerbomb !!! ÅH DNE E SÅ GOOOO!!!!

å såklart allmänna snowboard grejor
nä e jag klar^^ detta ska väl kunna fixas mamma å pappa? haha :D

nu måste ja verkligen plugga webdesign å komma på hur ja ska göra me henke... ska ja vänta till efter jul? eller före:O ja känner att ja inte kommer våga göra det före, men ja vil inte ha en sån svindyr present av hnm när ja ve tat ja ska göra slut.... bläää
aja =)puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback