Jag älskar dig...

Jag tycker om min lilla mammi sååå mkt! Hon skulle vekrligen göra allt för mig och jag fattar inte varför man itne säger öftare till sina föräldrar att man älskar dem.. varför kan jag inte säga dem orden till dem? kasnke är det för att vi aldrig haft det som "grej" i vår familj och om man skulle säga det nu helt plötsligt så skulle det bli så over the top att hon säkert tror jag har aids eller ngt... Jag vill verkligen att de ska veta hur mkt de betyder för mig? men vart ska man börja någonstans, hur ska jag börjar utrycka detta? igentigen så är det väl bara att säga de! herregud, hur töntig får man lov att bli? klart man ska säga att man älskar ngn när man verkligen gör det!

image286

så ut med språket :D säg vad som finns i hjärtat för hur glad blir man inte när någon säger så till en själv?
jag blir iaf väldigt glad, och känner att jag verkligen är där för någon och gör ett betydande intryck på folk!

Man ska dock inte överanvända det..det får inte tappa sin betydelse! mkt viktigt!

men jag tror jag ska börja med att krama lilla mammsi så fort hon kommer hem :))

Kärlek på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback