Malmö 3 gånger inom 24 timmar!

image269


Ojojojoj, sikken fredag det har varit! va något av de sjukaste/roligaste/jobbigaste på länge ;D fatta rinte hur så mkt grejor kan hända på så kort tid.
Först begav jag mig till skolan å gjorde projektarbete...så vare tänkta tt ja skulle möta alex kl 1...men av anledning blev det halv 3ist :/ vilket gjorde att vi ÄN en gång inte hann snacka å catcha up. iaf.. så provade vi studentmössor i skolan å ja e typ den enda som ska ha text å tydligen e jag mobbad hp elev för detta..men jävla cepe katte! typ alla jag snackat me har valt text på sina som inte e från lund. antar väl att vi vill ha ett traditonellt å enkelt..de e väl typiskt för oss lundabor. e faktiskt lite sugen på den åsa valt.. den nya modellen som e uppsala me band och text. snyggt!

iaf. sen fortare än fortast begav jag mig till stationen å tåg till malmö. träffa alex å han va så neger så jag vill slå ner hnm..å han ska till thailand om 5dagar oxå..jävla as! iaf, vi satt väl å prata i en drg timme innna jakob kom en timme för tidigt å hämta upp hnm.... iaf så sa vi att vi skulle höras till kvällen. å juste :D jag fick en liten kamel av hnm som han tydligen haft mkt besvär att hitta. jag sa på skoj till hnm att han borde köpa en kamel så fick han gå till en träuthuggare å beställa ..så fick han 5st..:D sötis^^
sen gick ja i stan å köpte ett på lägre lack pumps å fundera på kvällen. å i den skoafären så träffa ja en norrman å vi sncak om lediga jobb i affären å så..han sa att de behövde extra knäckare så ja ska lämna in CV:D hihi


åsa å ja lekte

Sen hemom å när ja kom hem vid 6...det enda ja ätit på hela dagen va en ostmacka på morogen, samt en dadel av alex å en kopp kaffe!!! den ni! jag drack kaffe...ja kunde ju itne se ut som en jävla tönt å inte dricka ngt han beställde..haha

så fixi sen kom åsa så lekte vi lite me sprit å så for de av till malmöööee. å där träffa vi två killar från schweis(eller hur de stavas)  thomas och..öhee..ja va han nu hette.john tror ja. iaf så jag ställde mig i kön in till dem å åsa gick tillbaka för att hmämta carro barro på sttionen.sen vare tänkt att ja skulle koma ut å stämpla av på dem men ja va helt uppe i andra världar^^ haha

31142-26831142-267
Massa snyggingar:D

iaf så satt bvi oss å tog lite drinkar så skulel ja fösöka sno en touchpenna i baren..så kommer ngn å nyper mig i rumpan..så står sötealex där :D me tobbe å jakob^^ så vi går å dansar saatan :D såå jävla kuul...å  så hemsk...asså de va så näära att jag skulle kysst hnm att ja inte vet vad! asså en milimeter till så hade ja stått där å varit en otrogen typ..fast..ja msåte väl erkänna ja e redan otrogen i tankarna (6) haha
så till slut komm åsis å carro barro åså shaacka vi som fan:D sen tappa ja bort alla10miljone gånger..ett tag va ja ensam me jakob vilket va konstig men kull..vafan ska man göra..haha :D sen va tydligen åsa å jakob oxå lite ensama;);) carrro hoppa runt å ragga sprit :D lille tattare^^ så henne såg ja inte så mkt.. sen träffa vi ju david som vunnit ngn medalj i bowling som han stolt visade upp å perre komm oxå förbi en stund, när ja va ensam..kändes lagom mobbat..haha:D sen blev ja otroligt sur..på alle haha. ja ringde hnm å bad hnm komma så ja inte va ensam...så gjorde han itne de..fastän han sa att han skulle komma. så ja belv arrriiigs som faan. sen hitta ja åsa å carro å gick till r&b golvet..å där står han glatt å dansasr me killarna...men ja palla inte så tnt som ja e..vafö blir ja sur ??! fylesur va de verkligen. så ja dansa me schweissaren som hämnd^^ hihi

31142-265
jakob, tobbe alex:)


sen jaa..blev kl mer å mer å vi hitta några danskar varav en va ganska het å tydligen en player som haft 2tjjer smama kväll..å ja bammen fan va bra..vi e de bästa paret jue;D haha sen tog ja deras öl å gick ut till alle å jakob som skulle hem. så stod å frös..sen jakob ba..nu msåte vi GÅ..ja å alla ba..jaha..ehm..jaa..men vi..ses?! lång varm kram..å ja ba..jaa ditt sär vi ses om typ..ett halvår..fatta ett halvår! han ba.ah..fan helvete.. sen gick vi åt varsitt håll..haha bra ending^^

Men vi fort smsa...så ja
sen gick vi till BK å käka..å där höll på att utbryta ett krig..där va två äldre män som sa ngt att hitler va bra på ngt sätt..å två yngre..värsta debatten..trodde de skulle bli slagge
^^ sen när ja skulle ta ketshup..sjutk pinit..ja har dålig förmåga att veta vart exakt saker å ting står på fyllean..så ja trycke på ketshup knappen typ 3gåner utan att de hamn i koppen..så kom en vakt fram å ba..här gumman..där ska den stå..hahahha:D pinit^^

31142-266
haha w00t?=)


Sen blev de taxi hem (:

Nästa dag vart jag ganska bakis men inte olidigt =) vaknade halv 10..å de gjorde jag oxå..så denna helgen har ja sovit typ... 10timar totalt haha:)

sen stack ja in å träffa henke i malmö å handla skor å åt på indisk resturang :) mys men..ja asså de e ju hemsk..men jag kunde typ bara tänka på anant hela tiden :( sen kom g.bo tjejrna..å fy fan..de va nog dryga 5timmar med 90%killeproblem..alla har fan problem utom prilli:D haha fan va najs endå..slippa all skit;) du hare gött du;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback