mat är mitt liv!

haha, jag borde kanske skriva en matblogg på fullaste allvar? va e detta? igår när jag hade tänkt börja va nyttig(suuurprise!!) ;) så bakade mamm två plåtar med de allra godaste såna american chocolate crisp cookies!! åhh de e helt beroende framkallande..å nu snackar vi inte små kakor, utan såna JÄÄTTE..jag tor ja åt 5 eller 6 st under hela kvällen..inte bra asså..haha men IDAG! ush ja e så nööjd! de har legat framme hela dagen å jag har inte haft mkt vettigt för mig ( ni vet man gör de största synderna när man bara vandrar runt i huset/köket var 10e minut) och hitintils ahr ja lyckats stå emot! å nu e jag så glad över mina prestationer att jag är på äckligt bra humör..endast över detta ;D haha

image279
FÖRSVINN era demoooner!!


men ananrs är idag en riktiggt BAJS DAG..mamma är skitsur på mig pga matten...jag e så jävla slö å trög..har knappt gjort ngting alls denna helgen! inte alls som jag planerade! å det regnar ute..är kalls å grått, ska träffa henke ikv å känner itne de minsta för de..bara gör de för att vi har 4månader...kul?! nej...helvete..
jag hade tänkt försöka göra slut när matteprovet e över..då ahr jag tid att fudnera över exakt vad jag ska säga som sårar hnm minst;( för detta går verkligen inte...

usshhaamej!

aja, nu ska ja väl snart in i dushen å sen in till stan...skyltsöndag idag med jue..najs bajs!

Hej hopp i lingskogen, nu e de en vecka närmare jullovet, å en vecka närmare student 08:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback