PIZZA!

image278
e jag tjock elelr? det enda ja tänker på nu förutom vissa killprobel är fan mat:D hahaha DREGEL!


åhh ja har sååna jävla cravings för pizza..nu ska ja få de äntligen ikv
men nu har jag ätit massa potatismos..de va inte smart..så e inte så hungri.men men:D de löser sig nog^^
de blir inten mattekurs i helgen..utan nästa. :( bläääee
men ska försöka räknA lite denna helgen iaf.
jag å henke har 4månader på sön...
mår sådärbra att fira det asså. jag kommer på mig själv att ja vekrligen undviker att behöva träffa hnm för de e så jobbigt..så jag antar att jag inte har så kmt val än att snarast ge upp hnm...ushaamej! fy fan va jobbit!

Saknar alex redan..prata med hnm i över en timme i...ons kväll, innan han skulle till thailand, sen även fast han inte börjat packa..så logga han in på msn direkt efter v sancka å ba...shit va ja komemr sakna din röst..^^ å fråga typ, hur seriös är du igentligen? ja ba..men vilken seriös fråga, vadå hur seriös är dü då(A).. han ba.. asså ja e jätteseriös..asså inte så men..haha :D gulis..så ja sa att ja va seriös oxå..å jag saknar hnm så jävla mkt...de va en vecka sen vi sågs sist nu.. känns fan som ett år. DÖÖÖ men endå, jag vet att jag e cepe. men ajg vill verkligen va singel nu så jag tkr verkligen uppläget att han först kommer hit till sommaren är JÄTTEBRA, förutom de att ja kommer sakna hnm, men de e smäll ja får ta;D hehe cepe soffan

nu ska ja iväg till gunilla. Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback