Sovmorgnar är så underbart!

Nu sitter jag här..kl närmar sig kvart över 1..vilket enligt mina sömnvanor innebär att om ja lägger mig nu så somnar ja vid typ..halv 3..men INGEN FARA:D första lektionen imrn är kl 13, så de borde ju gå ihop på ngt sätt väl:)

men jag msåte verkligen kolla upp mina sömnproblem, atnignen kna ja inte sova, eller så e jag bara trött å hängig fastän jag sovit asmkt! mamma tror ja har järnbrist, så v ska åka å kolla. Ushaaameej

ja måste ju erkänna att ja snacka me alle just nu..men han brukar ju inte va inne..så vafn:)
asså gud..ja vill verkligen inte tjata å ta upp hnm hela tiden! men vafan ska man göra när man tänker typ..hela tiden på hnm!!?
å nu sa han lixom..underbara saker..lite kinky här å dr..men de emin nivå :D haha preics så ja vill ha de. han ba..asså du ligger verkligen på toppen..å när man gör de...så betyder det att när ja flyttar till malmö..så får du jättegärna va där...typ varje dag :D åhhiiii gosh.! ja ba..ohfan..de hade ja redan tänkt, vare sig du villd e eller inte:D haha å sen sa han att han vart..småkär ...åh gud! ja DÖR

vi sancka om henke me..för ja har inprincip sagt till hnm att de komemr ta slut..snart..men att ja vinte vet hur ja ska göra me julen:O för man kan iten göra slut på julen..å de tyckte han med.. eller han ba..NEJ sjofia, du får inte göra slut så! du msåte vänta till efter jul vettu..ja ba..jaha? så du villa t ja ska stanna längre hos hnm? han ba j.a..för att inte under julen..haha:D

näe herregud
nu ska ja se heroes å drömma mig bort:D

å becka ja e gladis för din skulle med filip! nu ska vi ströva på små rosa moln tms :D PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback